/ Forside/ Teknologi / Udvikling / ASP / Spørgsmål
10  Random 410
ska ha liste noget ud
Fra : NeoNmaN
Vist : 625 gange
72 point
Dato : 08-02-03 11:33

hvor land tid tager det at lave en asp code som lister alt fra a til aaaaaaaaaaaaaaaaaaa ud ??? hvor den så bruger alle teng på et keybordt ?

Kommentar
Fra : gandalf

Dato : 08-02-03 13:04

Det vil godt nok tage en rum tid, kommer selvfølgelig an på hvor hurtig din computer er.

Forslag:
Du skal forudberegne disse tabeller, for det holder bestemt ikke at køre alt dette igennem i ASP.

Gandalf

Kommentar
Fra : NeoNmaN

Dato : 08-02-03 16:39

hvad menner du !! jeg ska bare ha liste alle tingen ud !!! da jeg ska bruge det !! ikke andet og ska også kun bruge scripet

Kommentar
Fra : gandalf

Dato : 08-02-03 20:36

Jeg aner virkelig ikke hvad dit spørgsmål går ud på, men her har du et script som køre fra a-z 20 gange. Jeg aner ikke om det er det du mener.

Gandalf

Kode
<%
const antal = 20
const ca = 97
const cz = 122

dim str
dim i

str = ""

for j= 1 to antal
for i=ca to cz
response.write str & chr(i)
next
str = str & chr(i)
next
%>

Kommentar
Fra : gandalf

Dato : 08-02-03 20:40

Der skulle have været new line efter response.write.

response.write str & chr(i) & "<br>"

Gandalf

Kommentar
Fra : NeoNmaN

Dato : 09-02-03 20:17

ja noget linene :) men den ska bare Fx der hvor der står 20 ikke så laver den 20 desimaler :) men den bruger kun

{{{{{{{{{{{{{{{{{{{z

men den sku ha brugt alle kombunenter fra a til z alle de gange den kunne finde som ik er ens !! som fx

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
sssssssssssssssssssssss
ssssssssssassssssssssss
dddddddddddddddeeeee

osv ikke ! men ikke

{{{{{{{{{{{{{{{{{{{z

Kommentar
Fra : gandalf

Dato : 09-02-03 22:44

Jeg er slet ikke med, du bliver nødt til at gøre dette lidt mere tydligt, ellers så er jeg stået af.

Gandalf

Kommentar
Fra : NeoNmaN

Dato : 10-02-03 01:00

oyke :) nu starte vi lige med 2 rikker okey :)

Fx

A
B
C
D
E
F
AA
AB
AC
AD
AE
AF
AAA
AAB

Osv ikke hvor den lister alle mulige kompunenter ud som man kan lave ud af alle de teng der er op et keybort håber du kan finde ud af det nu ellers må jeg jo lige prøve at forklare de igen :)

Kommentar
Fra : smorch

Dato : 15-02-03 09:38

Han mener alle kombinationsmuligheder af alle taster på tastaturet.... Hvad han så vil bruge det til......... Sikkert til at lave et såkaldt TIP og score pointene fra det på bekostning af dit arbejde Gandalf - det nummer HAR han lavet flere gange før!!!!!!!!

Kommentar
Fra : gandalf

Dato : 15-02-03 10:04

Her er så koden NeoNmaN, hvis du som smorch siger kun bruger dette som et tip, så er dette den sidste hjælp du får fra mig.

Gandalf

Kode
<%
const ca = 97
const cz = 122

dim str
dim i
dim j

str = ""

for j= ca to cz
for i=ca to cz
response.write str & chr(i)
next
str = str & chr(j)
next
%>

Kommentar
Fra : NeoNmaN

Dato : 16-02-03 01:16

jeps :) såden bare så der også er alle tegn med FX !"#¤#¤&%/%(³¤ og alle de der teng man kan lave :p hi hi og der mår godt lige være så man selv kan stille på hvor manne tenge der ska være i vær line :) ellers var det regti nok :p

Kommentar
Fra : NeoNmaN

Dato : 17-02-03 14:51

h i hiforøre det lige :) så jeg håber at det her bliver løst :p

Kommentar
Fra : NeoNmaN

Dato : 18-02-03 07:15

smorch > nej er ik til et tip :) ska bruge det til mig hacker program :) hi hi da jeg vil lære at hacke ;)

Accepteret svar
Fra : smorch

Modtaget 72 point
Dato : 18-02-03 09:35

Du skulle lære at formulere dig forståeligt først !!!!!
Og hvor smart er det lige at offentliggøre sig som kommende hacker ???

Kommentar
Fra : NeoNmaN

Dato : 18-02-03 17:47

hi hi :) vil bare lære at hacke :) vil squ da ik bruge det til noget !! ved squ godt hvad straffen er for at hacke !! har 2 maskiner og den ene er maget lille så kunne være nice nok at hacke den

Godkendelse af svar
Fra : NeoNmaN

Dato : 27-02-03 23:38

Tak for svaret smorch. men var ik svar nok ;) men du får dinne point