/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Driver scaner opdateringer
Fra : Xaus
Vist : 482 gange
100 point
Dato : 03-11-07 18:57

Hey

Nu har jeg i noget tid ledt efter et program der kunne scanne og tjekke mine driver bl.a. til min graffikort. Jeg har prøvet nogen jeg har fundet her inde på siden men alle virker ikke eller koster det penge. Det skal gerne være gratis

Ps Hvis du kan finde den rigtige og nyeste driver til Nvidia Geforce 7900 GS, så må du gerne sende et link, da alle dem jeg har fundet ikke virker

Har også haft hentet en program der hed DriverMax som jeg scannede mine driver med og fandt hvilke der ikke var opdateret, men det virkede ikke da jeg så skulle hente den nye driver

På forhånd mange tak

/Xaus

Kommentar
Fra : Xaus

Dato : 03-11-07 19:11

Ps har windows xp home

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 03-11-07 20:28

Her bare vælg mulighed 2 det er gratis.

http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 03-11-07 20:29

Men hvorfor updater hvis der ingen problemer er med dine driver.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 03-11-07 21:05

Everst som kan hentes gratis, fortæller dig hvad du har i din computer, og i højre vindue kan du klikke på link til driver opdateringer: http://www.majorgeeks.com/EVEREST_Free_Edition_d4181.html

Kommentar
Fra : jesperrh

Dato : 04-11-07 00:24

www.nvidia.com henter du driverne. Og for at se hvad du har nu åbner du DENNE COMPUTER, C-DREV. trykker på mappen nvidia, og den mappe derinde, så kommer der 1 eller flere mapper hvor de hedder nogle tal. De tal er den version du har hentet.

Kommentar
Fra : Xaus

Dato : 04-11-07 13:47

Spiller nogle spil der gør de skal være opdateret, ellers crasher jeg bare

Kommentar
Fra : Xaus

Dato : 04-11-07 13:53

o.v.n tjekker lige dit link, kommer med tilbage meldning om det virker hvis det gør acepter jeg med det samme

Godkendelse af svar
Fra : Xaus

Dato : 04-11-07 15:47

Glad for dit svar har acepteret dig

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-11-07 16:13

Tak håber du fik opdateret