/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
nvidia geforce go 7600 256 mb
Fra : Tonks24
Vist : 850 gange
230 point
Dato : 02-11-07 22:06

hejsa

er der nogen der ved hvor jeg kan finde driverne til nvidia geforce go 7600 256 mb grafik kort hen af??? for kan intet finde på deres egen hjemmeside for de henviser til acer og ja de har heller ingen driver sjovt nok...så hjælp

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 02-11-07 22:45
Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 02-11-07 23:04

Du kan bruge driveren til go 7900 eller lignende, men du er nødt til at tvinge den igennem. Du kører installationen til driveren og den nægter at installere sig, men den ligger sig alligvel ind på c-drevet. Du går ind i grafikkortet egenskaber og opdatere driveren og peger manuelt hen på go 7900 driveren

Kommentar
Fra : Tonks24

Dato : 02-11-07 23:20

okey det vil jeg da lige prøve så og se om jeg kan få det til at lykkes...måske vil world of warcraft måske virke som det skal..ja skærmen bliver sort når jeg er inde i spillet og når skærmen så vender tilbage melder den skærmdriver fejl og påstår noget med videoharwaren ikke funger...men jeg prøver lige dit råd med det samme

Kommentar
Fra : Tonks24

Dato : 02-11-07 23:27

hmm den skriver der ingen downloads er når jeg vælger nogle af dem i serien med geforce go...men her på min stationær kommer der downloads frem...ja det er på min bærbar problemmet er...tror du jeg kan bruge den opdated der er til geforce 7 serien??? alså den geforce der ikke hedder go...

Kommentar
Fra : mjbest

Dato : 03-11-07 00:06

Hej!

Jeg hentede en specialbygget driver på:
http://www.laptopvideo2go.com/

Problemet er at NVidia ikke må udgive driverne til go7600. Det skal laptop producenten sørge for, og Acer er vist lidt dovne på det punkt :)

/ MJ

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 03-11-07 00:49

Begge maskiner bør da kunne hente det samme, ellers kan man da flytte filen til den bærbare.
Hvad er det for en maskine og er det XP eller Vista ?

Kommentar
Fra : thomas2610

Dato : 03-11-07 10:30

Jeg har det samme kort i min HP, den kører Vista. Jeg har hentet drivere her http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareList?os=2093&lc=da&cc=dk&dlc=da&product=3369830&lang=da måske de også virker på en Acer ??

Kommentar
Fra : Tonks24

Dato : 03-11-07 10:32

mjbest

jeg har kigget på den hjemmeside men lige meget hvad jeg gør skal jeg betale 30$..er det rigtigt man skal det..ja er ikke så god til engelsk.
ja dovne er de for kan intet finde på acers hjemmeside

pallebhansen

jeg fik valgt xp da jeg sad her på min stationær derfor kom de drem...nåe kan da se jeg har glemt at skrive i spørgsmålet at det er en acer Aspire 9810.. og den køre med det fordømte windows vista 32 bit..så det er nok derfor jeg har alle de problemmer med grafik kortet så jeg heller ikke kan spille world of warcraft og har desvære ingen xp liggende..

Kommentar
Fra : Tonks24

Dato : 03-11-07 10:36

thomas2610

hmm det kan da godt tænkes de kan virke men nu er jeg en temlig noob til grafik kort driver..hvad for nogen skal jeg vælge på den side du sendte?

Kommentar
Fra : thomas2610

Dato : 03-11-07 10:44

Jeg vil mene du skal hente driver - grafik => NVIDIA VGA Driver det er driverne til grafik kortet. Det er så godt nok en større fil 116 MB.

Men om det vil virke på en Acer har jeg ingen kendskab til. Selv om vi har samme grafikkort.

Måske der er en med større viden som kan svare på dette.

Kommentar
Fra : Tonks24

Dato : 03-11-07 11:02

jeg er snart villig til at prøve alt for nu har jeg haft det problem siden jeg købte den i august og der hvor jeg købte den ville de ikke hjælpe mig,for hver gang jeg vil spille world of warcraft bliver skærmen sort og når skærmen kommer igen så melder den grafikort driver fejl og når jeg så går ind og nærlæser problemmet er det noget med en video hardware...men vil starte min bærbar op og prøve de driver fra hp

Kommentar
Fra : Tonks24

Dato : 03-11-07 11:29

nej det virkerede ikke..den vil slet ikke install dem selv om jeg har afstall de gamle driver..

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 230 point
Dato : 03-11-07 15:47

http://support.acer-euro.com/drivers/notebook/as_9810.html
Gå ned til MS Windows Vista
Rul i diver and utilities til Video nVidia G73M, G72MV 7.15.10.9759.zip
Vælg gem på skrivebord
Udpak zip-filen i en mappe, og klik på exe-filen

Kommentar
Fra : Tonks24

Dato : 03-11-07 17:46

de driver virkede for dem kunne jeg install hehe..men løste så ikke mit problem med spillet,det går i sort stadigvæk så er begyndt at få mistanke det er grafik kortet der aldrig har fungeret ordenligt..men vælger at acceptere dit svar for driverne har jeg nu fået

Godkendelse af svar
Fra : Tonks24

Dato : 03-11-07 17:47

Tak for svaret pallebhansen.