/ Forside/ Teknologi / Administrative / Concorde / Spørgsmål
10  terkildsen 110
indlæsning af koder
Fra : mamse2Mor
Vist : 925 gange
20 point
Dato : 02-11-07 16:59

Jeg har c5light på min gamle pc og vil gerne have det installeret på min nye pc - men jeg kan ikke indlæse koderne (de ligger i en mail på min gamle maskine) er der nogen der kan hjælpe

Kommentar
Fra : mariafrederiksen

Dato : 02-11-07 21:05

Få koderne fra din forhandler. Det er gratis.

Accepteret svar
Fra : storgaard

Modtaget 10 point
Dato : 05-11-07 13:57

Min umiddelbare mening er, at du ikke skal lave en nyinstallation, men blot kopiere filerne over (hele mappen) og køre den i det ny miljø.
Hvis vi taler om Vista, skal du måske klikke højre og køre som administrator.

Godkendelse af svar
Fra : mamse2Mor

Dato : 05-11-07 14:58

Tak for svaret storgaard.