/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
oralsex
Fra : sym
Vist : 4266 gange
300 point
Dato : 01-11-07 20:39

Er der nogen statistik over hvor mange par der også har oralsex
altså hvor manden slikker kvinden og omvendt??
Min kone nar absolut ikke lyst til at slikke mig ensige tage mig i munden - er det generelt eller er vort forhold ret enestående på det punkt.
mvh Søren

ps jeg har accepteret hendes modvilje så det er bare en nysgerrighed!"!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-11-07 21:26

Citat
Er der nogen statistik over hvor mange par der også har oralsex

Sikkert væsentlig flere end man tror....

Men jeg har en ide om at det er meget mere udbredt bland unge end blandt ældre...

Det har nok noget med "opdragelsen" at gøre

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 01-11-07 21:34

statitik.. problemet er nok at de såkaldte "velopdragne" ikke vil indrømme at de gør det..

men hvordan ser hun på det omvendt??.. eller er oral udelukket??

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 01-11-07 21:44

Ja du er jo nødt til at respektere hendes valg. Så er det op til dig at vurdere hvorfor hun ikke gider at udfolde sig.
Det kan være som refi siger, ren opdragelse.

Men du må se på hvordan jeres sexliv er udover det. Hvis hun alligevel giver sig 100% når i har sex, så er det vel til at leve med.
Men hvis der stikker noget andet under, så er det om at finde ud af hvad det er. Man skal jo ikke have en kæreste bare for at have en.
Det skulle jo gerne være optimalt på alle punkter, med den sædvanlige dosis af med og modgang naturligvis.

Det er jo en menneskeret at man kan nyde sex med sin partner. Jeg ville ikke finde mig i mindre end det.

Så er hun ved at være træt af jeres sexliv, eller er det blot fordi at sådan er hun og sådan har hun altid været. Det er to vidt forskellige ting.
Det er det jeg ville undersøge.
Ofte ved man det jo godt inderst inde.

Det må jo gå dig på siden du spørger herinde. Det havde også gået mig på hvis jeg var i samme sko. Men igen... hvem er den pige du deler dit liv med.

Men for mig lyder det som om hun aldrig har gjort det. Så skulle du nok have løbet væk fra start af. Eller blive og leve med det. Du er der jo endnu.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 01-11-07 22:23

"ps jeg har accepteret hendes modvilje så det er bare en nysgerrighed!"!"

Ja måske... men du har ikke accepteret det nok til at lade enmet ligge...

Der kan være mange årsager, til at det ikke dur.
- Nogle mæd er ikke så gode til det med vand og sæbe, det mener "det gør ikke noget at jeg lugter af mand"... Det er nomalt ikke et hit her....
- Mås skulle i tale om hvad hun har ud af at dyrke sex, gennerelt og med dig...
- For nogle kvinder er sex ren pligt, især hvis de ikke får noget ud af det...

Find ud af hvad i har sammen i livet ud over sex... Når i har afklaret det kan i kigge lidt på hvordan i har sex samme og hvorfor... Måske også om grunde til at lave noget om...

Hvis du var afklaret havde du aldrig rejst spørgsmålet, dårlig anvendelse af statestik løser ikke problemer.....
mvh Ben

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-11-07 22:45

Citat
Er der nogen statistik over hvor mange par der også har oralsex
altså hvor manden slikker kvinden og omvendt??

Det tror jeg ikke.....men jeg tror der er flere end du lige regner med, der ikke gør den slags..

Citat
Min kone nar absolut ikke lyst til at slikke mig ensige tage mig i munden

Nej, sådan er det oftest.......og det kan der være flere årsager til.........uden at jeg af den grund mener, at det behøver betyde, at noget ikke fungerer i forholdet....og hvis du har accepteret det er sådan, er det jo også ok, et godt sexliv behøver jo ikke nødvendigvis være ensbetydende med, om hun gider/har lyst til at tage sjoveren i munden.

Du har sikkert også nogen grænser som du ikke vil overskride.... noget som du bare slet ikke kunne forbinde med et "normalt" sexliv

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 01-11-07 22:49

http://ekstrabladet.dk/spoerg_joan_oerting/article350448.ece

Med hensyn til statistik; jeg tror at det er langt over 50% af alle under 60 der praktiserer oralsex.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 01-11-07 23:08

Den største og mest kendte undersøgelse over menneskers seksuelle adfærd er at finde i Kinsey rapporten. Lån den på biblioteket og læs selv.

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 01-11-07 23:11

Kinsey rapporten er mere end 50 år gammel, der er heldigvis sket en del siden...

Kommentar
Fra : housegoat

Dato : 01-11-07 23:23

Jeg er bare helt vild med at dyrke oralsex. Jeg bliver selv mest opstemt ved at tage min mands ædlere dele i munden. Jeg har netop understreget 'min mands', for skulle jeg dyrke sex med en fremmed, er jeg ikke sikker på at jeg vil have lyst til det. - Jeg tror, at når man virkelig elsker et andet menneske, er det næsten lige meget, hvad man gør. Man har lyst til det hele. - Måske din kæreste ikke elsker dig 100%? Har du spurgt ind til, om hun har gjort det med andre? - eller er det bare en generel grænse, hun ikke vil overskride?. - Er det sidste tilfældet, må du nok lære at acceptere hende, som hun er!

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 02-11-07 09:16

Synd for dig siger jeg bare.

Elsker Oralsex. *GF*

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 02-11-07 10:10

hmm...

Der kan jo være flere årsager.

Den der med: for nogle kvinder er sex bare en ren pligt.

Det er det kun, hvis ikke de får god sex.

Hvis sex er godt for kvinden, så kommer lysten.

Men Har man været oppe ved ungerne 4 timer natten før, lille ole starter dagen med at hælde havregrød på gulvet, ungerne er krop umulige. Der står 5 maskiner vasketøj, der er rod over alt - incl. mandens sure sokker. Der skal lige handles i ulvetimen og maden skal laves.
Så skal der sgu lidt ekstra til fra MANDENS side, for at fyre op.

Vi hører så meget om kvinden skal gøre dit og dat. Næ... kære mænd, hvis i vil give konen nye lyster og/ellere mere lyst, så er det også JER der skal gøre noget.

Men tilbage til problemet.

Renlighed og renlighed er ikke det samme.

Jeg har også haft svært ved at give min mnad oralsex.
Trods bad og afvaskninger! hver aften, syntes jeg ikke han lugtede så lækkert.
Nogle gange vaskede jeg ham endda (som en del af forspillet - så holder han lige til noget mere, når vi først kommer igan) Så jeg ved han bare var ren.

Men så gav jeg ham en flaske af MIN sæbe.
Så duftede han dejligt, og så var det noget helt andet.

Hvis du bruger sæbe, der ikke er beregnet på intimhygiejne, så ødelægger det surhedsgraden på fyren, og så kan den altså lugte træls selvom den er ren. Hun har jo trods alt næsen dernede.
Men køber du sæbe beregnet på intimhygiejne fx. hos matas eller apoteket, så ødelægger du ikke ph-værdien, og dermed duften.

Tag en snak med hende.
Spørge om det er det, der er galt.
Men HUSK
Kvinder er fra Venus og mænd er fra mars, så sig det på den rigtige måde,

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 02-11-07 14:06

Statitik
Citat
Står man med det ene ben i en spand isterninger,
og det andet i en spand kogende vand.
Så har man det statistisk set GODT

eller som Storm P. sagde...
Statistik er som en gammeldags gas-gadelampe
den er meget god at læne sig op af
men belyser tingene af helvede til.

Rigtig go' weekend... håber I finder ud af det

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 02-11-07 15:39

statistikker kan man ikke bruge til en skid. de siger også at kvinder statistisk set føder flere børn end mænd.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 02-11-07 16:23

Citat
Kinsey rapporten er mere end 50 år gammel, der er heldigvis sket en del siden...

Tror du at mennesket udvikkler sig til at agere anderledes på to generationer ??

Nej, hvad det angår er der næppe forskel på stenalderen og nutiden.

Kommentar
Fra : CrystalQ

Dato : 02-11-07 16:37

Giver de andre ret ... siden du bringer emtet op har du ikke accepteret det ! På den anden siden forstår jeg slet ikke hvis nogen overhovedet KAN undvære oralsex, hverken mænd eller kvinder !
Hygiejen skal selvfølgelig være i orden, og giver jeb3 ret i det med sæben,- MEN det kan altså også have stor inflydelse HVAD men spiser !!! Aspares og skaldyr er ikke altid det mest velduftende .... men meget stor forskel på hvordan vi udskiller fødevare ( og hvordan "duften" markerer sig!).
Måske din kone har en dårlig oplevelse med i rygsækken ???
Hvis ikke sexlivet fungerer ... kan resten så godt fungere ??? Hmmm ....

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 02-11-07 17:01

Ja trimare46 jeg har da også hørt at kvinder føder børn, hvorimod jeg ikke har hørt at de skulle ha født en mand.

Tillykke det blev en baby.

Ja sym jeg vil da håbe for dig at du får den erfaring med, med eller uden stadistik.
Men hvis din kone ikke gør det af lyst, bliver resultatet også derefter.
Prøv at vise hende denne tråd, for der er nogle fornuftige kvinder der har givet deres

B7 med

Med BANKENDE Hilsen Højris

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-11-07 17:32

Citat
Tror du at mennesket udvikkler sig til at agere anderledes på to generationer ??

Nej, hvad det angår er der næppe forskel på stenalderen og nutiden.

Der er jeg så sikker på, at du bare tager så meget fejl.

Ved du f.eks. hvorfor så mange var dybt forargede da pornoen blev frigivet i DK........det var såmænd fordi det var noget ukendt "svineri" for det absolutte flertal, at sex også kunne forgå som det kunne ses i pornoblade/film.....Nu er det så snarere sådan, at folk tror det er deres eget sexliv det er galt med, såfremt det ikke foregår lige så avanceret som i pornofilm

Og bare fra landsdel til landsdel er der stadig kæmpe forskel på folks "frisind".......bare for at tage et enkelt eksempel: i storbyen er der sgu ikke nogen der i dag løfter et øjenbryn, såfremt en fyr er bøsse, mens det på landet stadig kan være genstand for landsbysladder og afstandtagen....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-11-07 18:45

Det bedste ved Kandu er nu alle dem der "bare" stiller et spørgsamål - men ALDRIG deltager i tråden....

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 02-11-07 18:53

er det ikke komplet ligegyldigt om manden har accepteret eller ej så længe han ikke tvinger hende til oral??? Hvis nu manden har lyst og ikke kan få det kan man da ikke fortænke ham i at spekulere på om hvorvidt det er gæng i alle forhold..??

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 02-11-07 19:02

gængs.. sku der stå.. og ja refi du har ret.. manden deltager jo ikke..

Kommentar
Fra : CrystalQ

Dato : 02-11-07 19:33

Næ Tilde, men så har alle vi andre jo fået luftet vores sexualitet mm.

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 02-11-07 19:35

netop Crysse.. hmmmmmm

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 02-11-07 19:36

Citat
Kinsey rapporten er mere end 50 år gammel, der er heldigvis sket en del siden...
Tror du at mennesket udvikkler sig til at agere anderledes på to generationer ??
Nej, hvad det angår er der næppe forskel på stenalderen og nutiden.

Jo, de sidste 50 år er der sket et revolution på området.

For 50 år siden var kvinderne snerpede hvis ikke de var med på sex før de var gift, i dag er de snerpede hvis ikke de er med på anal sex på første date.

For 50 år siden havde de færreste mænd set en komplet nøgen kvinde i dagslys inden de blev gift, i dag har de fleste 18 årige haft sex med adskillige i fuld dagslys.

For 50 år siden havde de færreste kvinder nogen ide om hvordan de så ud "for neden", i dag har de fleste 18 årige kvinder prøvet at barbere sig for neden, også til mere end bikini-snittet.

Kommentar
Fra : CrystalQ

Dato : 02-11-07 19:43

Skisme godt vi ikke blev født for 70 år siden !! Smil

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 02-11-07 19:49

Så vidt jeg ved er der stadig enkelte stater i USA hvor oral-sex er forbudt, også selv om det foregår mellem personer der er gift med hinanden, under deres egen dyne, i totalt mørke.

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 02-11-07 19:50

hvordan F...... vil de opretholde den lov?????

Kommentar
Fra : CrystalQ

Dato : 02-11-07 19:53

Guuuud hvor skrækkeligt BertelB !!!!

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 02-11-07 19:56

Citat
hvordan F...... vil de opretholde den lov?????

Jeg tror de har et politi korps til at snuse rundt for at se om folk nu også dyrker sex på den rigtige måde.

Eller; jeg tror at det er en af de love som ikke bliver håndhævet.

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 02-11-07 19:59

og hvordan F....... vil man opretholde den lov??

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 02-11-07 19:59

nu skrotter jeg snart min pc..

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-11-07 20:22

Meget enkelt Tilde. Piger der er til slik og sån har et særligt udtryk i hovedet, Så er det bare at sortere dem, og sætte dem på afslikkerkursus. Basta

Citat
hvordan F...... vil de opretholde den lov?????

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-11-07 20:23

Meget enkelt Tilde. Piger der er til slik og sån har et særligt udtryk i hovedet, Så er det bare at sortere dem, og sætte dem på afslikkerkursus. Basta

Citat
hvordan F...... vil de opretholde den lov?????

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-11-07 20:23

Meget enkelt Tilde. Piger der er til slik og sån har et særligt udtryk i hovedet, Så er det bare at sortere dem, og sætte dem på afslikkerkursus. Basta

Citat
hvordan F...... vil de opretholde den lov?????

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 02-11-07 20:24

ha ha klumme.. du kan osse.. LOL.. afslikkerkursus??.. hwa det?.. GH fortæl fortæl..

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-11-07 20:25

Hold da op..... Det påvirker mig åbenbart så meget, at jeg daskede til den flere gange LOOOL

Det der sutten og slikken blir en eftertragtet sport, som man snart kan få sort LOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-11-07 20:27

Nøøø det har jeg ikke været. Jeg tænkte at det var meget sjovere at få et job som
slikkekontrollør

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 02-11-07 20:28

i USA så??.. LOL

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 02-11-07 20:29

arrgh klumme.. og så 3 gange i rap..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-11-07 20:35

Her er så svaret

Bare giv hende bind for øjnene....

Smør lidt chokolade på "dyret" og prop den i munden på hende....

Spytter hun ud igen kan hun ikke lide chokolade....

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 02-11-07 20:41

LOOOOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-11-07 20:49

3 gange.... hvad mener du flot ik??.... Jeg plejer kun at kunne 2 gange........ forår og efterår

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 02-11-07 21:21

du er vel på vej i hi.. LOL

Kommentar
Fra : CrystalQ

Dato : 02-11-07 21:21

LOOOOOOOOOL ......
Den med chokolade lyder sgu ... hmmm ...

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-11-07 21:23

Men så er der jo osse sparet sammen. Nogle gange tar det 2 - 3 min og andre gange går det bare vildt hurtigt

Kommentar
Fra : CrystalQ

Dato : 02-11-07 21:26

LOOOOOOOOL .... Tak for infoen Klumme ....

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-11-07 21:32

Thi hi.....

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-11-07 22:33

Citat
Meget enkelt Tilde. Piger der er til slik og sån har et særligt udtryk i hovedet

Syn's også jeg ka' huske at have hørt noget om, at det også skulle kunne ses af den måde de "angriber" en ispind

Det var måske et tip til mænd der gerne vil have partneren til at gnave pind: stik dem en Minimilk fra Frisko Is (fås i tre varianter) på den første date.....og tjek fremgangsmåden

Kommentar
Fra : sym

Dato : 02-11-07 23:57

Undskyld mange gange at jeg først nu giver mig til kende igen men jeg har været på arbejde og der kunne jeg altså ikke lige løbe rundt med min store stationære komputter i lommen.

Måske har jeg alligevel ikke lagt det helt på hylden som jeg skrev i mit spørgsmål fordi det kunne da være sjovt at prøve. Men jeg har affundet mig med tingenes tilstand for hun har ikke den helt store lyst til at gøre gengæld.
Der er nok heller ikke lavet "undersøgelser" over hvor udbredt oralsex er men flere på kandu kan da godt li` at "udføre" det
deriblandt jeg!!!!!!!!
mvh.: Søren

ps.: Den med chokoladen er god. Jeg lader lige spørgsmålet stå åben lidt endnu!

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 300 point
Dato : 03-11-07 02:21

Citat
Undskyld mange gange at jeg først nu giver mig til kende igen men jeg har været på arbejde og der kunne jeg altså ikke lige løbe rundt med min store stationære komputter i lommen.

Du må simpelthen sige dit arbejde op, Søren! ... Vi kan jo ikke have, at Refi får dårlige nerver, fordi han skal vente en dags tid, før han finder ud af om hans "begavede" svar bliver belønnet med ligegyldige cyberpoint.. Du bør vide, at her på kandu, biver det at sætte sine spor i en tråd betragtet som slidsomt arbejde - og det forventes at den "usle" spørger gives respons promte, når de "kloge" hoveder nu har nedværdiget sig til at bruge tid på dig..

Om der findes en statistik vedrørende menneskers tendenser til at slikke hinanden intime steder -det tror jeg næppe. Det er dog et udbredt fænomen, som jeg ikke tror/håber der uddør. Jeg kan godt forstå det, hvis du savner denne aktivitet i dit sexliv. Men på den anden side er du også nødsaget til at respektere, at din kæreste ikke deler din interesse, og det fortæller du jo, at du også har gjort.. Så længe du ikke presser hende til at dykke ned og smage på herlighederne, så synes jeg faktisk det er helt i orden, at du stadig har håbet om at hun skulle skifte mening, og en dag ombestemme sig mht. at dyrke oralsex..

Renlighed er nævnt, og det er bestemt vigtigt. Ikke at jeg overhovedet tror du ikke er renlig, men som pige ved jeg, at hvis ikke man er 100% sikker på at "dyret" på det nærmeste har gennemgået en kemisk rensning FØR sex, så kan lysten til at putte den i munden virkelig nedsættes. Så derfor synes jeg du skal invitere konen med dig i bad, en dag hvor I begge har lyst til sex. Det kunne nemlig sagtens tænkes, at denne aktivitet rykker din kones nysgerrighed. Men igen - lad for alt i verden være med at presse hende, og forvent heller ikke et mirakel. Gå forsigtigt frem, og se om ikke det ene fører til det andet. Og gør det ikke det, så ved du i det mindste, at din kones modvilje ang. at slikke dig IKKE bunder i noget som du har en reel chance for at gøre noget ved..

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 03-11-07 08:01

jeg ville altså blive sur hvis jeg kun fik en minimælk på den første date..

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-11-07 08:20

Hæ Hæ...... du går lige efter piskefløden

Kommentar
Fra : CrystalQ

Dato : 03-11-07 08:36

Enig Tilde ... champagne, jordbær og chokolade ville da klart være sjovere .
( Men måske en cacaomælk i en snæver vending kunne bruges ...
)

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 03-11-07 08:43

klumme.. LOL

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 03-11-07 08:45

Crysse.. helt klart.. men den tid er vist ovre her i huset.. LOL..

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 03-11-07 08:46

vi er i øvrigt gået over til literis... én til hver..

Kommentar
Fra : CrystalQ

Dato : 03-11-07 08:53

Tilde ... I kører efter princippet : Is er godt ... meget is er MEGET godt ... ?

( Men gir det ikke en masse ekstravask ?? Is smelter hurtigt .... sååå ... hvad kan du iøvrigt anbefale: trefarvet eller nougat? )

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 03-11-07 08:57

chokolade.. kun chokolade... det gir en fin teint..

Kommentar
Fra : CrystalQ

Dato : 03-11-07 08:58

LOOOOOOOOOL ...

Godkendelse af svar
Fra : sym

Dato : 03-11-07 09:15

Tusind tak for de mange svar.
Jeg har funde ud af fordi jeg gik hende på klingen at det er fordi hun er bange for at få HÅR i MUNDEN. Og det er da en god grund ikke. Så må vi se om jeg kan gøre noget ved det problem!!!!!!!!!!!!!!
Tak for svaret creamygirl

.Selv om alle egentlig havde fortjent point

mvh Søren

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-11-07 09:24

Så er det jo bare at få fat i barbergrejet, hvis du vil nappes lidt i Banditten LOOL

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 03-11-07 09:32

held og lykke..

Kommentar
Fra : dova

Dato : 03-11-07 10:10

sym.......ingen problem:

Frem med skraberen......og god fornøjelse

Citat
... Vi kan jo ikke have, at Refi får dårlige nerver, fordi han skal vente en dags tid, før han finder ud af om hans "begavede" svar bliver belønnet med ligegyldige cyberpoint

Thumbs up for den creamygirl