/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Dong energy lyd?
Fra : filmeditor
Vist : 525 gange
100 point
Dato : 01-11-07 17:17

Hejsa.

Jeg leder efter den gode gamle dong lyd fra sporten på tv, i god kvalitet da jeg vil bruge den som beskedlyd på min mobiltelefon.

Hilfe.

Paul

Accepteret svar
Fra : jangchr

Modtaget 100 point
Dato : 01-11-07 20:29

Den er svær at finde,men dette program bruger også denne dong-lyd når der bliver scoret,så måske kan du download programmet og finde lyden i programet eller måske optage det når den komme med dong-lyden

http://www.24goal.com/countries/danmark.php

Kommentar
Fra : filmeditor

Dato : 01-11-07 22:05

Det vil jeg da lige prøve jangchr.

Godkendelse af svar
Fra : filmeditor

Dato : 01-11-07 22:15

PERFEKT. Har fået den optaget, så tusind tak for svaret jangchr