/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Spil
Fra : thaisontrine
Vist : 697 gange
200 point
Dato : 01-11-07 10:25

Jeg er blevet total bidt af at spille mahjong på min pc, og har ledt med lys og lygte efter et sted hvor jeg kan købe spillet, altså få en cd-rom hvor spillet er på, jeg har set man kan købe og downloade spillet, men jeg vil hellere have det på en cd, da min far også gerne vil have spillet, og han har ikke internet.

Men egentlig så er mit spørgsmål kort og godt, er der nogen der kender et sted hvor man kan købe mahjong spillet på en cd-rom???

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 210 point
Dato : 01-11-07 10:31
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-11-07 10:35
Kommentar
Fra : dk

Dato : 01-11-07 10:40

eller hent helt gratis Ubuntu her
http://ubuntudanmark.dk/

kør fra cd/dvd og du har spillet + mange flere helt gratis
der slettes intet på din computer, medmindr du beder om det
når du ikke vil spille mere genstart computeren og tag skviven ud og du kører normalt igen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-11-07 10:55

http://www.google.dk/search?hl=da&q=moraff+mahjong&meta=

hvis du skal have de virkelig gode spil så er moraffs mahjong nok dem du skal gå efter iflg hvad jeg ved fra en veninde der netop er mahjong-elsker-spiller

Godkendelse af svar
Fra : thaisontrine

Dato : 01-11-07 11:07

Tak for svaret Nordsted1.
Spillet er bestilt, tusind tak for det.