/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Ingen fedtsyle i mine tråde
Fra : 3773
Vist : 584 gange
500 point
Dato : 31-10-07 21:19

....der ligger og fifler med dobbeltprofiler og amatørudlodninger!

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 31-10-07 21:43

Kender nogen en butik med musikinstrumenter og en med gode og sunde fødevarer ...plaese
Uknowwho

Prøv Aage http://firma.eniro.dk/query?what=cs&search_word=Musikinstrumenter%20-%20Forhandlere&header_code=30579&from=web_comp_heading

..og prøv Netto og SuperBrugsen der er tit friske råvarer
nikolaj66

1000 tak nikolaj66...de 500 p er dine eller mine ...det var lige dt jeg søgte

DETTE ER ET FIKTIVT EKSEMPEL OG PERSONER EKSISTEREER IKKE I DEN VIRKELIGE ELLER VIATUELLE VERDEN...

Der er jo masser af forums hvor ulykkellige forladte eksistenser kan søge tilflugt og hvis formålet er at skabe sig fiktiv vennekredseller en imaginær velstand ¨må dette jo være valhalla ....alle svarer jo på de mest besynderlige spørgsmål uden at have den mindste viden om et relevant svar..ala

Jeg ved intet om emnet, men....

Er du klar over at det du har gang i er ulovligt....

Måske skulle du stille dit spørgsmål i en anden kategori...

LOL..søg en læge....

Måske en eller anden skulle overveje om Kandu er det rette forum at gøre sig gældende i

Ziggy99

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-10-07 21:45

....oggg

Jeg laver KUN ballade!

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 31-10-07 21:52

jeg har hørt tsk tsk at 1000 p kan omsættes til en halv liter vodka i en indvandrerkiosk på indre Nørrebro, men som en ansvarlig borger er det indgivet til politiet detr en af de nærmeste dage nulstiller alle illegale køb og handler med Kandu point som p.t kan købes til kr. 10,- for 150 p. ...fy for pokker

Ziggy99

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 510 point
Dato : 31-10-07 22:02

Oh no....not again

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-10-07 22:12

Ehm.... hva har i gang i

Ska vi lave ballade

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-10-07 22:14

....altid!

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 31-10-07 22:23

fatter hat.. som sædvanligt

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 31-10-07 22:29

I've heard a rumour from Ground Control
Oh no, don't say it's true...og nej, Henrik Qvortrup siger, at en usædvandlig anonym pålidelig kilde kan stå inde for påstanden mod et vederlag på 5000 Kandu p

xxx (tild. ziggy99)....nu anonym

Godkendelse af svar
Fra : 3773