/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Hvad menes ????
Fra : refi
Vist : 947 gange
100 point
Dato : 31-10-07 08:03

Citat
Server Error in '/' Application.
--------------------------------------------------------------------------------

Runtime Error
Description: An application error occurred on the server. The current custom error settings for this application prevent the details of the application error from being viewed remotely (for security reasons). It could, however, be viewed by browsers running on the local server machine.

Details: To enable the details of this specific error message to be viewable on remote machines, please create a <customErrors> tag within a "web.config" configuration file located in the root directory of the current web application. This <customErrors> tag should then have its "mode" attribute set to "Off".

<!-- Web.Config Configuration File -->

<configuration>
<system.web>
<customErrors mode="Off"/>
</system.web>
</configuration>

Notes: The current error page you are seeing can be replaced by a custom error page by modifying the "defaultRedirect" attribute of the application's <customErrors> configuration tag to point to a custom error page URL.

<!-- Web.Config Configuration File -->

<configuration>
<system.web>
<customErrors mode="RemoteOnly" defaultRedirect="mycustompage.htm"/>
</system.web>
</configuration>

Hvorfor sker dette .....

Accepteret svar
Fra : ocorner

Modtaget 110 point
Dato : 31-10-07 08:21

fandt denne link på nette men en der havde samme problem, prøv lige den.

http://www.eksperten.dk/spm/800667

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-10-07 08:25

Nahhhh...

Det er jo ikke MIN webside den kommer fra....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-10-07 08:30

Kunne være det var en god ide at skrive hvilken side det drejer sig om.....

www.e-boks.dk

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 31-10-07 08:30

ok.

Så er det jo websiden der er gået ned.

Hvad er linken så kan jeg se om jeg får det samme.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-10-07 08:31

Nå - så løste det sig selv....

Midlertidig ude af drift

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 31-10-07 08:32

Morgen

Godkendelse af svar
Fra : refi

Dato : 31-10-07 08:32

Tak for svaret ocorner.

Tak for forsøget.....

Der er fejlmeddelelse på siden NU....

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 31-10-07 08:33

Har set det, behold bare dine point

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-10-07 08:39

De er sgu hurtige...

Nu er den sågar oppe at køre igen....

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 31-10-07 08:56

ja, der er nok en supporter som har røde ører

Måske bare en lille taste fejl ups!