/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Flash / Spørgsmål
10  Dr.Disco 500
problemer med flash frames
Fra : james25
Vist : 305 gange
50 point
Dato : 30-10-07 21:07

Hey !

Jeg har problemer med at få en movie frame til at virke. Det er tre knapper som skal understreges når musen kører hen over. Men denne funktion virker kun ved den knap hves frame ligger øverst i "scenen" - er der noget jeg har glemt at slå fra eller... Der er ikke andet grafik der skulle overskygge sleve knapperne.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 30-10-07 21:31

hm,hm

Opload fla'en så skal jeg se på dit problem - for jeg forstår ikke hvad du skriver.

Kommentar
Fra : james25

Dato : 01-11-07 00:08

fandt en fejl ! Sorry !

Annuller spørgsmålet
Fra : james25

Dato : 01-11-07 00:09

Jeg fandt en fejl - sorry !