/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
USB adaptor
Fra : Sygate
Vist : 453 gange
500 point
Dato : 29-10-07 11:22

Jeg har set på denne usb adaptor.

http://accessories.euro.dell.com/sna/productdetail.aspx?c=dk&l=da&s=dhs&cs=dkdhs1&sku=555-11271

Er det en jeg bare propper i min modtager computer, så den opfanger signalet fra min router?

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 510 point
Dato : 29-10-07 11:26

Ja - og det virker...

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-10-07 11:43

Som Stouenberg, ja det virker, men den du har fundet er i den dyre ende af skalaen

Kommentar
Fra : transor

Dato : 29-10-07 11:53

Ja den virker uden tvivl. Jeg har nu kun prøvet et andet billigere fabrikat.

Du skal dog før den virker indlæse den nødvendige software, som følger med. Derudover skal du også indstille til routerens kode af den trådløse forbindelse.
For din router er vel kodet, og ikke bare åben for alle.

Og så forudsætter det selvfølgelig også at din router har trådløs funktion.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 29-10-07 13:13

Læg lige mærke til at det er en "draft 802.11n " og det har din ruter vel også, for ellers er det spilte ekstra penge.

Godkendelse af svar
Fra : Sygate

Dato : 29-10-07 16:02

Tak for hjælpen allesammen .

Skulle lige sikre mig hvad det var.

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 29-10-07 16:06

E.c.:

Så ikke dit indlæg før nu.
Men tak for det. Det vil jeg lige tjekke.