/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Andre operativsystemer / Spørgsmål
10  miritdk 585
xp
Fra : mumle01
Vist : 468 gange
100 point
Dato : 27-10-07 21:46

Hej
Hvor er mine internet temporary filer i xp.
Har været næsten alle steder, men kan kun finde en der hedder temp. og det er ikke den jeg søger ? nogen der kan hjælpe ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-10-07 21:51

document and settings....

Dit navn

Lokale indstillinger

Temporary internet files

Kommentar
Fra : mumle01

Dato : 27-10-07 21:58

der har jeg været, der er kun en der hedder temp. og den har 2 undermapper.
Jeg ville også mene det var der, men ikke efter hvad jeg kan se , for der plejer at være ikoner på hvad der er billeder og hvad der er andet, blandt andet musik.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-10-07 22:04

Så er det fordi du ikke kan se alle dinme biblioteker....

Gå i Stifinder - funktuioner - mappeindstillinger - faneblad vis - og ret de forkerte flueben

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 27-10-07 22:11

Eller dine internetindstillinger - faneblad avanceret....

Der er muligvis hak ved "slet mappen Temporary internet files når browseren forlades"....

Kommentar
Fra : mumle01

Dato : 27-10-07 22:27

Jeg fik godt nok billedeikoner, men ikke musik ikoner ??? andett jeg kan gøre ?

Godkendelse af svar
Fra : mumle01

Dato : 27-10-07 22:35

Tak for svaret refi.
Du er jo inde i det helt rigtige, men er det måske ikke alt musik man kan finde der , gemmer den ikke det man har hørt ???? jeg må nok bare lige se hvordan jeg også får den til at vise musik ikoner

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-10-07 22:37

Citat
gemmer den ikke det man har hørt

Naaaa

sandsynligvis kun linket til det.....