/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
tekstylbehandling
Fra : movser
Vist : 1465 gange
50 point
Dato : 27-10-07 17:45

Hej
jeg har lige fået tekstylbehandlet min bil.
Nu er jeg blevet spurgt om der blev sprøjtet tekstyl i hulrummene, a hva der er ikke blevet lavet huller i bilen så det er der ikke. Men skal man det?

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 27-10-07 17:51

Jeg kan ikke forestille mig at den er ret godt behandlet uden der er boret huller, og efterfølgende er tilproppet med gummidutter.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 27-10-07 18:07

Enten borer de huller. eller bruger de eksisterende huller.Ingen seriøse tectylbehandler, uden at sprøjte i hulrummene.
alimak

Kommentar
Fra : Cortina01

Dato : 27-10-07 18:56

Det burde i allerhøjeste grad være gjort. Men hvad har du betalt for / aftalt omkring behandlingen ?
Hvis det helt klart har været aftalt på forhånd, at der kun var tale om egentlig undervognsbehandling, er der ikke noget, at bebrejde den der har udført det - hvis vel at bemærke, du udtrykkeligt er gjort opmærksom på, at dette ikke indbefattede hulrumsbeskyttelse.
Er det lavet privat ? Eller er det en autoriseret ?
Hvis det sidste er tilfældet, har du m u l i g v i s en chance for, at reklamere, - men tjek lige hvad i havde aftalt..........

Accepteret svar
Fra : Hejdu58

Modtaget 50 point
Dato : 28-10-07 00:58

Hvis bilen har været ved en autoriseret tectylbehandler, så er der/skulle der have været, sprøjtet i hulrummene, og hvis bilen har været til undervognsbehandling tilliger ved et autoriseret værksted, så er hullerne boret og isat en gummiprop, som så bruges ved efterfølgende undervognsbehandlinger.

Er der ingen gummipropper i døre og i panelerne, ja så har/er bilen aldrig blevet sprøjtet i hulrummene.

Er der gummipropper i døre og i panelerne, så er det lidt svært at sige om bilen er blevet/ikke sprøjtet i hulrummene, hvis der drypper lidt tectyl ud af døre og paneler, ja så er den blevet sprøjtet i hulrummene, hvis ikke der drypper! så er den ikke blevet sprøjtet, eller så har den fået så lidt tectyl, at det ikke er meget vær.

Godkendelse af svar
Fra : movser

Dato : 30-10-07 21:10

Tak for svaret Hejdu58.

Kommentar
Fra : Hejdu58

Dato : 31-10-07 13:03

Selv tak