/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
bredbånd
Fra : oleho
Vist : 760 gange
50 point
Dato : 26-10-07 21:08

hvad er det billigste bredbånd når man ønsker åbent for internettet incl mail hele døgnet og have frit forbrug altså:
fast mdl afgift og ikke yderligere udgifter
mvh
oleho

Kommentar
Fra : sth77

Dato : 26-10-07 21:30

For nogle år siden havde vi en 10/10 Mbit linie fra Dansk Bredbånd til 200,- om måneden med frit forbrug.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 26-10-07 21:58

Kig ind til TDC www.tdc.dk
eller Cypercity www.cypercity.dk
Det er to stabile med priser som jeg kender.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 26-10-07 22:43

Jamen jeg kan da kun tilslutte mig CyberCity - har det selv, og er ovenud tilfreds.... men som ordsproget siger, så syntes enhver so jo bedst om sine grise
Gennemse:
- http://metro.kampus.nu/article/view/news/50 (faktaboks til højre).
- http://www.itst.dk/wimpdoc.asp?page=tema&objno=175907330

Fortsat god weekend

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 27-10-07 00:15

oleho - det er jo svært at svare på.

1) Du skal først bestemme dig for hvilken båndbredde download og upload du ønsker dig.
2) Så må du finde ud af hvem der kan levere det ønskede.
3) Kan ingen det, der hvor du bor, må du tilbage til trin 1 og 2 indtil du har fundet mindst en udbyder.
4) Så sammenligner du priserne, og udvælger den du vil have.

Hvis det er ADSL via delt kobber, så kan jeg selv anbefale cybercity - det kører problemløst, så derfor har jeg ikke kendskab til andre udbydere, da leverance og pris synes at hænge godt sammen med det der kan tilbydes her ude på bøhlandet.....

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 27-10-07 03:00

Heri har berpox ret
Mener at refi engang skrev:
Citat
Det kan der ikke svares entydigt på da flere ting spiller ind....

Ellers havde vi jo kun EEN udbyder i Danmark.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-10-07 07:44

Det er nemlig rigtigt CLAN.....

Hvis der KUN fandtes en billig (alt andet lige) ville de andre dø....

Det samme gælder andre spørgsmål om hvilket mærke, hvilken bil osv..... Det KAN der ikke svares på da der er utroligt mange ting der spiller ind....

Det var nemmere før i tiden da der kun var ET teleselskab.... Så var det bare ta´det eller lad være.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-10-07 07:47

Det hjælper IKKE Fullrate er billig hvis du ikke kan få det....

Det hjælper IKKE cybercity har billig 20 Mbit hvis du kun skal bruge 512 kb...

Så start med at finde ALLE dine mulige udbydere - derefter dine ønsker - tag hensyn til telefon (fastnet/ip/kabelTV) - derefter kan du "tjekke" priser....

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 50 point
Dato : 27-10-07 10:23

Jeg er så glad for min TDC........................

Godkendelse af svar
Fra : oleho

Dato : 27-12-07 17:36

Tak for svaret e.c.