/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Fjernundervisning / Spørgsmål
10  jensalexa.. 300
Windows Media Player
Fra : Kronborg8
Vist : 429 gange
20 point
Dato : 25-10-07 20:56

Jeg har forsøgt at hente en fil på en WEBside, men jeg kan ikke få den på min PC af følgende grund:
Imable to establish a connection to the server.
Jeg har windows internet explorer.
Er der en, der ved hvad jeg skal foretage mig for at få forbindelse til serveren?

Kommentar
Fra : jedi_bjerre

Dato : 25-10-07 21:51

Altså en typisk god ide ville være at først tjekke alle kabler (eller forbindelser vist det er trådløst) og derefter deaktivere og aktivere dine netværksforbindelser. Hjælper intet af dette så prøv at genstarte, det kan være en lille elektron som har sat sig fast

Accepteret svar
Fra : disken

Modtaget 20 point
Dato : 26-10-07 11:57

Citat
Jeg har forsøgt at hente en fil på en WEBside, men jeg kan ikke få den på min PC af følgende grund:
Imable to establish a connection to the server.

Åben Player - funktioner - indstillinger = filtyper afkryds alle,/ '
og samme sted = NETVÆRK - streaming - afkryds alle.
PLUS under indstillinger for stream, dobbelklik på hver enkelt
og sæt dem til AUTOMATISK
Virker det IKKE, skal du se efter i din FIREWALL, du skal
give tilladelse til ud+indgående trafik..

Kommentar
Fra : disken

Dato : 26-10-07 12:00

Citat
ud+indgående trafik..

For Player ___ altså.
Ikke alt andet.

Men du kan som regel hurtig se om det er din firewall
hvis Player kommer op med en hvid side.
Har du lukket for den MED din firewall.
Der plejer at være forbindelse til diverse sider
med musik og andet

Godkendelse af svar
Fra : Kronborg8

Dato : 27-10-07 17:34

Tak for svaret disken.
Jeg vil prøve at finde ud af, om det foreslåede også virker på media player version 11