/ Forside/ Interesser / Rejser / Feriesteder / Spørgsmål
10  qfha 400
Sommerhus
Fra : rulle123456
Vist : 613 gange
100 point
Dato : 22-10-07 11:22

Hej alle.

Jeg er i den " heldige " situation at jeg købte et sommerhus ved Søndervig (Tæt ved vesterhavet) sidste år!
Men det udlejningsfirma eller dem der findes,tager kassen for at leje det ud
jeg er ikke intresseret i at tjæne en masse penge på at leje det ud,men ville egentligt gerne have nogle " fast lejere " nogle uger om året.(ikke vold-udleje) Jeg er ny her i kandu og ved ikke om det passer ind her ?

Mvh
Ruben

Kommentar
Fra : kj

Dato : 22-10-07 11:32

Da vi havde sommerhus, klarede vi selv udlejningen, bl.a. via aviser i Tyskland, svarende til Den Blå Avis, faktisk også gennem Den Blå Avis. Årsagen var den samme som du beskriver. Udlejningen resulterede i at vi i mange år havde de samme lejere igen og igen. Nogle bestilte og betalte endda inden de flyttede ud igen.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 22-10-07 14:11

Linket er til en side hvor private kan oprette deres egen udlejningsannonce.
http://www.godsommer.dk/

Accepteret svar
Fra : andre123

Modtaget 100 point
Dato : 22-10-07 17:54

Du kan osse prøve at leje det ud her : www.rent-holiday-homes.com - det er gratis
Jeg benytter den selv, og får ca. 3-5 henvendelse om måneden - næsten udelukkende af tyskere og østrigere.

Godkendelse af svar
Fra : rulle123456

Dato : 23-10-07 16:34

Tak for svaret andre123.

Kommentar
Fra : gw150091

Dato : 12-02-08 19:36

Jeg kunne godt bruge det i uge 10 fredag til søndag, er der 3 soveværelser.