/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
Magic Eye
Fra : Smukke_Ole
Vist : 3885 gange
300 point
Dato : 21-10-07 15:31

Jeg har i en møbel-annonce set et TV-skab med en såkaldt "Magic Eye"
Det indebærer, at man så kan betjene sin video, DVD, Satelit modtager eller hvad man ellers måtte have stående i skabet under "flimmerkassen" med skabets døre lukkede.
Er der nogen, der ved, om en sådan "dims" kan købes i "løs vægt", og i bekræftende fald hvor ?

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : Hejdu58

Dato : 21-10-07 15:46

Kan købes i en Radio og Tv forretning. Det er en indforrød sender og modtager, hvor modtageren er udenfor skabet og senderen er inde i skabet,

Kommentar
Fra : michaelholm

Dato : 22-10-07 16:19

Hej Smukke_Ole,

Som Hejdu58 skriver kan man muligvis få det i de fleste radio tv butikker, men man kan også bestille det via nedenstående link på nettet til en pris af 199,-

http://www.paraboleksperten.dk/paraboler_tilbehoer/fjernbetjening_47_da/

Der kan fås både fjernbetjeninger, "magic eye" og trådløse sendere til dette system.

Via lidt surfing på nettet, kan det muligvis fås endnu billigere, men kvalitet og pris hænger nogen gange sammen

MVH
Michael

Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 23-10-07 15:39

-> til Hejdu58

Har prøvet Fona, ElGiganten, HiFi klubben m.m. men uden resultat.
De ved ikke engang, hvad jeg snakker om.

-> michaelholm

En forudsætning for at anvende den "dims", du omtaler
Kræver selvfølgelig extra Maximum Remote Transmittere. Læs mere her...

Jeg ville bare gerne kunne anvende de fjernbetjeninger, der hører til de pågældende apparater.

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : Hejdu58

Dato : 25-10-07 14:18

Se under Digitale hjem, Fjernbetjenings Media,
men priserne er høje

http://www.cbcshop.dk/eBprod11.asp?idWL=0&idMN=&idCS=&idPG=acremote&idGB=Logitech&idGUID=

Kommentar
Fra : Hejdu58

Dato : 25-10-07 14:28
Annuller spørgsmålet
Fra : Smukke_Ole

Dato : 31-10-07 11:32

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Men jeg har fra den pågældende møbelfrabrik modtaget følgende link:
http://www.techhaus.dk/product_info.php?products_id=2555

Smukke_Ole