/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Unlock Nokia N95
Fra : ajmal_safi
Vist : 3181 gange
50 point
Dato : 17-10-07 19:57

Hej!!!

Jeg har lige købt en brugt N95 som er låst hos 3 i min. 3 måneder, vil meget gerne lås den op
og bruge min tele 2 simkort, Nogen kan hjælp mig med det Så det kan gøre lidt billigt.

På forhånd Tak

Kommentar
Fra : telefonmandendk

Dato : 17-10-07 20:21

Ja det alle unlockere med respekt for sig selv... Tjek evt www.helloo.dk

Mvh
Telefonmanden

Kommentar
Fra : ajmal_safi

Dato : 17-10-07 20:30

Jeg har hørt at grantien bort falder hvis man unlocker sådan en N95,
Hvad sys i, kan man godt tillad sig tage den fare og unlock den for at giv 150 kr.
Eller skal man vælge den lovlig veje og giv 500 til 3 for at unlock telefonen?

Accepteret svar
Fra : telefonmandendk

Modtaget 60 point
Dato : 17-10-07 20:35

Det ævl med at garantien bortfalder er noget som butikken siger.
Du kan trygt få den unlocked, bare sørg for at den unlocker du bruger har det rette udstyr / viden til at gøre arbejdet forsvarligt

Mvh
TelefonManden.dk

PS: Jeg vil ALDRIG personligt betale "3" for noget som helst, vil hellere tjene FEDE penge på de kunder som de ikke vil hjælpe

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 17-10-07 21:28

Ja, det kan du godt, men det koster 400 kr at få den låst op. www.Online-Unlock.dk

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 17-10-07 22:16

du kan finde nærmeste unlocker på www.find-unlocker.dk eller www.dkunlock.dk

men de fleste tager 250.-/300.- for at unlocke dem

vh
D9N

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 18-10-07 10:20

Jeg har også hørt rygter om at nogen gør det for 150,- men der er det igen at du selv har ansvaret for at finde en unlocker som DU stoler på. At der bliver ydet garanti på det som DIN unlocker gør.

Redning af dårlig unlock koster yderligere 250,- kr + unlock hos os... så hvis du ikke vælger rigtigt første gang ender det bare med at du kommer af med 550,- kr. Så se dig rigtig god for..

Gode råd til at finde en god unlocker..

1. Din unlocker ikke har problemer med at oplyse Navn og adresse på hjemmesiden.
2. At din Unlocker er Moms reg. evt. et CVR nummer
3. Jeg fortrækker en unlocker med en fysisk butik da jeg så altid kan gå tilbage og klage.
4. Ansvaret er helt dit eget.. så prøv at være lidt skeptisk og tænk logisk. DVS en lille knægt som bor hjemme ved far og mor som beder dig komme forbi privat adressen efter skole går bare ikke...
Alle under 18 kan ikke drages til ansvar for hvad de gør...

Held og lykke med at finde en..

Hilsen Dan
helloo.dk

Godkendelse af svar
Fra : ajmal_safi

Dato : 19-10-07 18:41

Tak for svaret telefonmandendk, ha lige afl. mi mobil til at låse den op

Kommentar
Fra : wafflehaert

Dato : 04-01-08 21:28

hey, min ven anbefalede mig http://billigunlock.freehostia.com/
den er ikke med på alle de krav dan siger, men kun 15kr mens de er helt nye, og det virker!! :D

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 05-01-08 14:31

lugter man lige reklame der siden du har oprettet dig i dag, og lad os se hvor længe man kan stjæle koder ??? og hvad vil du gøre når koden er tastet forkert 5 gange ?? så bliver det ekstremt dyrt at få den låst op da man så heller ikke kan med kabel uden at skulle ha en ask. fil først ...

D9N

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 07-01-08 10:59

Ja den dag der bliver lukket for koder så vil der være mange unlockere der ikke ander hvad de skal stille op... griner.. Men så er det da godt at vi er nogle stykker som ikke benytter os af at sælge tyvekoster....
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 07-01-08 11:01

Og til ajmal_safi
Hvis du har fået din telefon låst op af telefonmanden eller helloo.dk kan du så ikke lukke spørgsmålet.. Så er du en rigtig guttermand...
Takker