/ Forside/ Interesser / Fritid / Malerier / Spørgsmål
10  arne.jako.. 510
at mixe spraymaling med ??
Fra : Clausvell
Vist : 916 gange
50 point
Dato : 17-10-07 14:21

Er der nogen der måske kender til nogen teknikker med at blande maling(spray maling) med ting så som kalkfjerner eller andre ting man måtte have på lager i hjemmet.

ideen går på at det færdige kunstværk måske kunne blive endnu bedre hvis man kunne duppe noget ala det ovennævnte på.....

Glæder mig til at høre hvad i siger

mvh claus velling hansen

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 17-10-07 15:10

- det skulle da så være på et kalkmaleri... Har du en kirke?

PS: ta' en snak med præsten, inden du begynder at eksperimentere...

Accepteret svar
Fra : Jenspeter0504

Modtaget 50 point
Dato : 17-10-07 15:42

Jeg har været med til at bruge forskellige former for farvepigmenter, som man kab købe hos byggemarkeder og farvehandlere, og blande dem i forskellige væsker for at få struktur og spændende farvevirkninger. Hvordan det er med spraymaling ved jeg ikke for det tørrer mig bekendt meget hurtigt og kan måske ikke binde helt eller halv opløste pigmenter til sig. Forsøg, men gør det udendørs, så kommer du ikke til himmels lige med det samme

Godkendelse af svar
Fra : Clausvell

Dato : 17-10-07 16:12

Tak for svaret Jenspeter0504.