/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
CBB Mobil
Fra : Otnob
Vist : 807 gange
100 point
Dato : 16-10-07 16:39

Er der nogen som har erfaring med CBB Mobil som tilsyneladende tilbyder mobilservice til en rimelig pris og uden minimumsforbrug?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-10-07 16:57

Det funker udmærket, men vær opmærksom på at du skal optanke penge på din konto mindst hver 8 måned ellers bliver telefonnummeret lukket, jeg har prøvet det så jeg blev sur og gik over til M1 - jeg brugte den som mobil 2 - derfor glemte jeg at tanke op.

Jeg ville nok prøve det nye http://www.bibob.dk/ uden opkaldsafgift.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 16-10-07 17:02

Hej bentjuul !

Det lyder jo meget godt, men hvor stort beløb skal man optanke hver 8 måned?
I mellemtiden vil jeg se på den link du har oplyst.

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 110 point
Dato : 16-10-07 17:07

Jeg mener at huske at det er mindst 100 kr. hver 8 måned, men læs her http://www.cbb.dk/cms.ashx/produktet/vilk%c3%a5r.html#3

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 16-10-07 17:17

Hej bentjuul!

Tak for dine hurtige oplysende svar, nu har jeg noget at arbejde med.

Godkendelse af svar
Fra : Otnob

Dato : 16-10-07 17:17

Tak for svaret bentjuul.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-10-07 17:27

Jeg ved dit spørgsmål er lukket, men se denne side

http://www.clickpoint.dk/pristjekket/mobil.htm

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-10-07 17:28

Tak selv - og god fornøjelse.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 16-10-07 18:23

Hej ans !

Tak for din supplerende oplysning.