/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Flytning af digital signatur
Fra : carlarne
Vist : 840 gange
100 point
Dato : 16-10-07 13:11

Jeg arbejder med digital signatur på 1 computer. Da jeg imidlertid har 3 computere i huset + en bærbar, vil jeg gerne installere den digitale signatur på dem. Jeg har modtaget signaturen fra TDC. Der medfølger et program, hvor man kan sikkerhedskopiere den digitale signatur. Det har jeg gjort!!

Og så kommer problemet, for jeg kan ikke finde en funktion, som opretter den digitale signatur på den anden (de andre) computer(e).

Jeg har efterhånden været gennem hele TDC's hjemmeside, som er noget frygteligt rod!! Ærlig talt - er jeg ene om at mene, at den er meget, meget, tung at danse med??

Men det er i sagens natur underordnet, hvad jeg mener om deres hjemmeside, bare I kan hjælpe mig med "flytningen".

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 110 point
Dato : 16-10-07 13:39

Den kopi du har lavet.der er et html dokument som du klikker på(blåt IE icon/internet genvej)
Følg instruktionerne,den fører din ind på en tdc hjemmeside,og der kan du installere den fra,havv dit
pass word og id parat.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 16-10-07 13:40

altså når du har flyttet kopien over på den anden/næste pc.

Godkendelse af svar
Fra : carlarne

Dato : 16-10-07 14:04

Tak for svaret Manse9933.

Det var hurtigt, præcist - og, hurra, selv jeg kunne finde ud af det. Tænk, så meget ævl TDC kunne få ud af et problem, som kunne løses så simpelt (der kom et activex problem, som man kunne afblokkere midlertidigt, men det problem må jeg løse senere).

Tak og hav en god dag.

carl-arne