/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Bærbar-godt grafikkort/TV tune
Fra : Reichstein
Vist : 1632 gange
50 point
Dato : 16-10-07 10:56

Hej, jeg syntes det er en jungle, at finde ud af hvad man skal vælge. Jeg søger en bærbar, med 17" skærm, 2 Gb RAM, 160 Gb Disk, og så med et grafikkort, der er i stand til på rimelig vis, at vise TV. Jeg ved heller ikke om jeg skal have med indbygget TV tuner, eller jeg skal købe en digital tuner til USB porten. Er der nogen der kan hjælpe, for jeg ved ikke hvordan den skal være bestykket?

Kommentar
Fra : MissBe

Dato : 16-10-07 17:16

hejsa

af bærbare computere er zepto rigtigt gode
dem sætter du selv sammen som du vil have

http://www.zepto.dk/Shop/Default.aspx

ofte er zeptoexperten billigere
http://www.zeptoeksperten.dk/

ellers plejer det at være sådanne at du i en stationær får mere for pengene
og bærbare har det med at blive for varme og fulde af snavs
stikkene kan blive 'møre' på bundkortetkortet og meget dyre at reparere
men de er til gængæld handy

shg er et udemærket sted for de stationære
her sammensætter man også selv
http://www.shg.dk/

go jagt

MissBe

Kommentar
Fra : Reichstein

Dato : 16-10-07 17:30

Tak for dit svar MissBe, men som du nok har bemærket, skriver jeg at et skal være med 17" skærm, og det har de ikke hos Zepto.
Når jeg skriver bærbar, er det fordi jeg vil have den med på camping, og se TV/DVD på den.

Kommentar
Fra : MissBe

Dato : 16-10-07 17:38

upsssss

men her kan du få hp op til 20,1 tomer
http://www.komplett.dk/k/kl.asp?bn=10020&gclid=CJKR4Ovgk48CFSUNZwodcnbDHw

Kommentar
Fra : MissBe

Dato : 16-10-07 17:45
Kommentar
Fra : Reichstein

Dato : 16-10-07 18:15

Jeg er ny blevet forvirret på et lidt højere niveau. Jeg savner nogle konkrete anbefalinger til en egnet Laptop!!

Accepteret svar
Fra : MissBe

Modtaget 50 point
Dato : 16-10-07 18:28

Reichstein

til campingvognen ville jeg købe mig et billigt almindeligt tv
billedrør eller fladskærm f.eks. med dvd indbygget fra
føteks, kvickly osv.

en fin pc ville jeg være bange for 'forsvandt' fra en campingvogn
men det er jo min smag

hvis der ikke er andre der svarer dig i denne tråd
har du altid mulighed for at ringe og tale med butikkerne
de vejleder gerne

med ny teknik slipper man vel sjældent for lidt forvirring i
ndtil man er afklaret til sin beslutning

du ønskes god jagt
MissBe

Godkendelse af svar
Fra : Reichstein

Dato : 16-10-07 20:40

Tak for svaret MissBe. Det er nok i forretningerne man skal hente svarene.

Kommentar
Fra : MissBe

Dato : 16-10-07 21:04

Der er jo som regel ikke kun et svar til et spørgsmål
så når du er kommet lidt længere i din søgning
kan du jo spørge igen

nogle gange er det lidt tilfældigt hvem og hvor mange der er online

der er mange der spørger
skal jeg købe denne
link 1 eller denne link 2 eller har I et 3. bedre forslag

hvis du kommer med et konkret oplæg og en prisklasse
er det ofte lettere for folk at forholde sig til et spørgsmål
mvh