/ Forside/ Karriere / Offentlige / Klageinstanser / Spørgsmål
10  rotw 300
Nogen der har MODTAGET / ?
Fra : disken
Vist : 698 gange
200 point
Dato : 16-10-07 03:22

Vælger at ligge den her, DA DE ALLIGEVEL ikke er hjemme

Citat
Har du / i modtaget = Månedens præmie / eller hørt fra TEAM

Sorry________har KUN små ord/ tangenter tilBGAGE

http://www.kandu.dk/finduser.aspx?ss=kandu

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-10-07 03:35

Har du vundet noget Disken for ikke så længe siden, var der et par spørgsmål fra e.c og refi, + måske andre, de havde modtaget månedens præmie, godt nok flere måneder forsinket

Kommentar
Fra : disken

Dato : 16-10-07 03:44

Har SGU skrevet og andet, men ALDRIG HORT fra stakkels ???
Snart 9 mnd siden.
Men kan leve UDEN det OGSÅ-
Ikke penge/ præmie, men ??? TROVÆRDIGHED at gøre

Men moske "" skulle man prøve at fise en mail ???? af igen

Og lad være med at købe ??? jeg skal stille
RIMELIGE tossede spørgsmål, for at komme af med dem IGEN.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-10-07 03:46

Lad nu være at bruge pengene før du har fået dem man ved aldrig om de kommer

Kommentar
Fra : disken

Dato : 16-10-07 03:58

SGU _ da godt det ikke var et vaffelJERN.

Så skulle man vel betale Xtra PORTO

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 16-10-07 07:35

Vi er jo flere end 3, der stadig venter - måske skulle vi danne en forening?

Jeg har ladet mig inspirere af denne tråd, og har skrevet til teamet for at spørge om årsagen til den lange ventetid.

Det har jeg gjort før, men uden at få svar. Men måske kommer der et svar denne gang?

Håbet er jo lysegrønt...

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 16-10-07 07:44

Vi er jo flere end 3, der stadig venter - måske skulle vi danne en forening?

Jeg har ladet mig inspirere af denne tråd, og har skrevet til teamet for at spørge om årsagen til den lange ventetid.

Det har jeg gjort før, men uden at få svar. Men måske kommer der et svar denne gang?

Håbet er jo lysegrønt...

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 16-10-07 07:44

Vi er jo flere end 3, der stadig venter - måske skulle vi danne en forening?

Jeg har ladet mig inspirere af denne tråd, og har skrevet til teamet for at spørge om årsagen til den lange ventetid.

Det har jeg gjort før, men uden at få svar. Men måske kommer der et svar denne gang?

Håbet er jo lysegrønt...

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 16-10-07 07:47

Vi er jo flere end 3, der stadig venter - måske skulle vi danne en forening?

Jeg har ladet mig inspirere af denne tråd, og har skrevet til teamet for at spørge om årsagen til den lange ventetid.

Det har jeg gjort før, men uden at få svar. Men måske kommer der et svar denne gang?

Håbet er jo lysegrønt...

Accepteret svar
Fra : Ysseven

Modtaget 200 point
Dato : 16-10-07 07:48

Hov.... 4 gange...!?

Det var ikke med vilje - men den ville bare ikke sende.

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 16-10-07 07:48

Hov.... 4 gange...!?

Det var ikke med vilje - men den ville bare ikke sende.

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 16-10-07 07:51

arjh, hvor pinligt....

Sorry - det er ikke for at forplumre tråden!

Og nu sender jeg kun én gang - eller slet ikke.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-10-07 08:32

Du skal bare PÅ EN PÆN MÅDE gøre dem opmærksom på det.....

Så skal de nok dukke op.....

Forleden var forslaget fremme at udmeldelser fra Kandu INDEN 3 mdr. koster en afgift på 500.- kr - så de venter måske på udmeldelser....

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-10-07 10:08

disken

Citat
Men takker for oplysningen, da jeg ikke selv
var klar over det.

Så jeg håber ikke det er en måde at ''lokke''
en adresse ud af mig, da jeg står uden andet end mail.

Hvis du stadig står uden adresse, så kan det jo blive svært at sende præmien til dig !!!!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-10-07 10:10
Kommentar
Fra : e.c

Dato : 16-10-07 10:40

Jeg må nok ikke være med i jeres klub.
Jeg fik mine præmier uden at maile til Kandu.
Dog nåede jeg at bruge de 500 3 gange inden pengene kom.
For en del år siden fik jeg en printer efter kort tids venten. Det er en fin HP farveprinter, men jeg er for nærig så den printer kun i sort/hvid.
Hilsen.
<denlykkeligepræmiemodtager>

Ps. I må godt benytte min adresse til præmiemodtagelse.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 17-10-07 21:42

Citat
Jeg har ladet mig inspirere af denne tråd, og har skrevet til teamet for at spørge om årsagen til den lange ventetid.

Tror SNART DET ER 9 Mnd siden jeg ''vandt''
Har sendt en PM + en personlig.

NU IGEN::::::::::::::

Fu_____ mennesker der ikke svarer på noget man kan SE

Next

Kommentar
Fra : disken

Dato : 17-10-07 21:43

Citat
arjh, hvor pinligt....

KLIK PÅ SEND_________

Kommentar
Fra : disken

Dato : 17-10-07 21:44

Citat
Ps. I må godt benytte min adresse til præmiemodtagelse.

Hvor mange gange har du MODTAGET___post

Kommentar
Fra : disken

Dato : 17-10-07 21:47

ans___

DÆLMEEE et par dage siden________

Men VAAAAA

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-10-07 21:52

Disken for faen.....

Hvis IKKE du har oplyst navn og RIGTIG adresse på din profil - modtager du INTET.....

Så går det tilæ Kandu´s ve og vel....

Kommentar
Fra : disken

Dato : 17-10-07 21:55

Citat
Du skal bare PÅ EN PÆN MÅDE gøre dem opmærksom på det.....

Må jeg FÅ en/ et EKKO på en mail, de IKKE svarer på

Men da jeg blev HACKET af ''berpox'' og truede med H+ lynild
svarede de
Med dette.
http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=253496

HØJEST intelligent________
og den RØG LIGE EN PÅ EN pm jeg havde haft med ?=)/&¤ ""!!! bage o.v.n ´en
Men tvivler på de kunne se DET, eller GAD at chekke skidtet.
Og smed en videre til dem jeg ''lige'' PM_ kendte.
ODER ___

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-10-07 21:58

Citat
ans___

DÆLMEEE et par dage siden________

Men VAAAAA

Jeg tror de brugere, der ville have deres gevinst tilsendt også har oplyst adresse.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 17-10-07 21:59

Citat
Disken for faen.....
Hvis IKKE du har oplyst navn og RIGTIG adresse på din profil - modtager du INTET.....

Svarer DE KUN på besøg, eller hvor mange MAIL´s skal der til.
Personligt RAGER det mig en ILDTANG, om jeg får udbetalt 500.-
Men der har VÆRET, er åbentbart stadig, brugere der HAR TILGODE....
DERFOR.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-10-07 21:59

Alt det er gammel snak og kan IKKE bruges til noget....

Har du skrevet navn og adresse i din profil eller har du ikke....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-10-07 22:02

Citat
eller hvor mange MAIL´s skal der til.

De SKAL ikke svare på mail - læs reglerne....

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 17-10-07 22:03

Jeg har da tilbudt en adresse til modtagelse af præmier.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 17-10-07 22:03

Citat
Jeg tror de brugere, der ville have deres gevinst tilsendt også har oplyst adresse.

Har oplyst DEN i forbindelse med et ANGREB_hack ? hvor jeg NULSTILLEDE kontoen,
da det ikke RAGER andre, hvor jeg bor,
selvom det ½ kandu ved det.

Men en SKIE mail var vel ikke for lidt forlangt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-10-07 22:06

Citat
Men en SKIE mail var vel ikke for lidt forlangt

Tja - hvis du har slettet din adresse er sagen jo klar...

DU MODTAGER INTET....

Det er EN KLAR FORUDSÆTNING for at kunne modtage præmie......

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-10-07 22:07

Citat
hvor jeg NULSTILLEDE kontoen,
da det ikke RAGER andre, hvor jeg bor,

Så er det kun tidsfordriv lige nu.

Gi' lige katten mad.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 17-10-07 22:12

Disken - Når man opretter et domæne, så leverer man normalt også en adresse.
Ikke alle har lige nemt ved at finde adressen - men den kan som regel findes.
Det nummer der blev lavet med dig - var ikke så farligt og slet ikke noget der tangerer brud på persondataloven.
(Dog er det ikke noget jeg syntes om)

Jeg er selv en spasmager, og var med til at give en Kandubruger en ubehagelig oplevelse, ved at forstørre en Kandutegning i en tråd. (som jeg fortryder meget)
Eyvind.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-10-07 22:29

Citat
Jeg er selv en spasmager, og var med til at give en Kandubruger en ubehagelig oplevelse, ved at forstørre en Kandutegning i en tråd. (som jeg fortryder meget)
Eyvind.

Den tråd husker jeg godt, men der skete jo kun det efter lidt ventetid, så blev det rettet af kandu.

Jeg tror det var til glæde for de fleste brugere (at det blev rettet).

Kommentar
Fra : disken

Dato : 18-10-07 04:15

Citat
Disken - Når man opretter et domæne, så leverer man normalt også en adresse.
Ikke alle har lige nemt ved at finde adressen - men den kan som regel findes.
Det nummer der blev lavet med dig - var ikke så farligt og slet ikke noget der tangerer brud på persondataloven.
(Dog er det ikke noget jeg syntes om)

Jeg er selv en spasmager, og var med til at give en Kandubruger en ubehagelig oplevelse, ved at forstørre en Kandutegning i en tråd. (som jeg fortryder meget)
Eyvind.

Har ALDRIG sagt_________jeg IKKE er med på en

Men di g kender jeg SKODA_____________oder..
Tror nok du OGSÅ var en af de første til at ADVARE
at kandu var blevet havket.............

Se dine EGNE TIPS

HU EVER__ ja migt__ BI ??????????

sofus / ??

Godkendelse af svar
Fra : disken

Dato : 18-10-07 04:19

NNNNNNNNNæsten en gen_udsendelse af TV / DR

På dem________ALLE herinde ALTSÅ.......

Kommentar
Fra : disken

Dato : 18-10-07 04:51

Citat
Den tråd husker jeg godt, men der skete jo kun det efter lidt ventetid, så blev det rettet af kandu.
Jeg tror det var til glæde for de fleste brugere (at det blev rettet).

HVIS DU HAVDE EN PRIVAT ????????????)/%/%&#%#!q/()=
OG BERPOX/ dig________KOM OG BLANDEDE SIG
i en PM jeg havde GANG i med ??!! o.s.v
TROR JEG FAND__ OGSÅ DU VILLE BROKKE DIG.

Kan DESVÆRRE ikke huske/ se e.c´s STORE NISSER.
Men der var OGSÅ tale om /// ? ulovigheder.

Alle får DA svar, Hack er Hack.

Nemmere at hente hel skidtet ned,
og **knalde**koderne, for SÅ at uploade DET HELE___________

SÅ BLEV DER PANNIK___________

Kan i så
H dEt

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 18-10-07 07:00

Tak for point...!

Og for lige at afklare 2 ting:

Jeg HAR altså oplyst min adresse for længe, længe siden (og længe før jeg vandt...) - og jeg havde trykket "SEND", men der skete bare ikke noget.

Men nu trykker jeg send igen - og takker igen!

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 18-10-07 07:01

Tak for point...!

Og for lige at afklare 2 ting:

Jeg HAR altså oplyst min adresse for længe, længe siden (og længe før jeg vandt...) - og jeg havde trykket "SEND", men der skete bare ikke noget.

Men nu trykker jeg send igen - og takker igen!