/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
få hovedet revet af
Fra : Tilde38
Vist : 626 gange
100 point
Dato : 15-10-07 14:52

hvorfor er det så svært for folk her inde at svare på et relevant spørgsmål. enten svarer det ikke på det der bliver spurgt om, eller osse får man hovedet revet af

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-10-07 15:12

Kig i dit tidligere spørgsmål.....

Kom med et eksempel....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-10-07 15:21

DET har rette vedkommende selv sørget for

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-10-07 15:24

Det er i dette spørgsmål http://www.kandu.dk/Spg93515.aspx som Tilde38 ikke kan lide svarene - og de svar er der da ikke noget at falde på halen over - de er glimrende allesammen.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 15-10-07 15:26

se.. så er den der igen... i kan ikke tale TIL folk.. kun OM folk.. spassere

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 15-10-07 15:28
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-10-07 15:31

Får du for lidt - kaffe
Synger Steffen Brandt.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-10-07 15:32

Citat
spassere
.. ??? hvis det er din mening over en kam kan du jo ligefrem forvente at få negative svar tilde38

ok må indrømme - jeg kan ikke lige se hvad bentjuul´s indlæg skulle til for - til gengæld kan jeg heller ikke se hvorfor du ser dig gal på hvemsomhelst - vi er alle brugere - vi render ind i lidt af hvert på godt og ondt - men med din udtalelse her sætter du jo selv standarden for visse der gerne vil hjælpe men har det in mind

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-10-07 15:34
Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-10-07 15:44

Miritdk i det andet spørgsmål som du selvfølgelig også deltog i, skriver Tilde38
Citat
jeg har tidligere stillet spørgsmål herinde. jeg syntes bare folk var ubehøvlede.. nok mest fordi jeg ikke gav dem ret eller ar af samme mening

og det er vel relevant at vide hvad der tales om når Tilde38 skriver i sit spørgsmål
Citat
hvorfor er det så svært for folk her inde at svare på et relevant spørgsmål. enten svarer det ikke på det der bliver spurgt om, eller osse får man hovedet revet af

//bentjuul

Annuller spørgsmålet
Fra : Tilde38

Dato : 15-10-07 16:06

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål