/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
konkurrencer
Fra : Tilde38
Vist : 699 gange
50 point
Dato : 15-10-07 14:26

ER der nogensinde nogen der vinder de fine præmier der er på højkant på nettet.. jeg har deltaget i et utal, men ALDRIG vundet en disse

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 35 point
Dato : 15-10-07 14:28

Spild af tid.

Godkendelse af svar
Fra : Tilde38

Dato : 15-10-07 14:30

Tak for svaret Teil.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-10-07 14:31

Jøsses hvad gik det ud på ? ?

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 15-10-07 14:32

det var et spørgsmål om nogen havde vundet.. ikke om hvad jeg bruger min tid på/ og eller andre

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-10-07 14:34

Og mit svar er helt hen i vejret.

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 15-10-07 14:35

ja

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-10-07 14:36

Jamen så goddaw økseskaft

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 15-10-07 14:37

jeg deltager ikke ret tit
har vundet 1 trøje
min søn deltager ofte, har vel vundet ca. 10 gange

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 15-10-07 14:44

ferik. okay. dejligt for ham, men er det de store præmier?? såsom fladskærme og bærbare o.s.v??

Kommentar
Fra : fdbm

Dato : 15-10-07 14:47

Tøv nu lige en kende. Helt så definitivt kan det spørgsmål vel ikke affærdiges. Det har vel noget med held at gøre, og med hvilke konkurrencer man deltager i. Selv gør jeg ikke meget inden for det felt, men har dog i tidens løb både deltaget og vundet nogle præmier. Og min svigersøn, der jo åbenbart må have fundet den rigtige opskrift og sat system i det, vinder hele tiden præmier af den ene og den anden art - han har skabet fuldt af diverse gevinster, og han svælger nærmest i vundne fribilletter til kroophold, rejser, wellness-behandlinger, biografture og lign.

Så jo, der er da også gevinster at hente, hvis man gider spilde sin tid på det - og har heldet med sig!

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 15-10-07 14:49

tak. jeg skulle jo osse bare vide om nogen overhovedet vinder.. det er der så nogen der gør.. lucky them.. for jeg gør ikke

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 15-10-07 15:18

min søn har fået flest gevinster i småtings afd
en af de bedre var en kasse øl
en anden var en tur/retur til Oslo

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-10-07 15:19

For at leve op til dine points, så har jeg aldrig vundet nogen steder.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 15-10-07 15:27

Jeg har vundet en printer her på Kandu for et par år siden, og den virker endnu.
Jeg har også vundet 500 kr. her på Kandu for et par måneder siden..........og nu har jeg brugt dem.

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 15-10-07 15:31

e.c.. ja.. hvad der kommer let, går let.. . men rart at der er nogen der vinder.. ss

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 15-10-07 15:32

godt TEIL.. det manglede osse bare.. drønnert

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 15-10-07 15:33

LOL@TEIL

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 15-10-07 16:02

Jo da... der "vindes" af og til (længe siden for mit vedkommende). Jeg har vundet USB-pen og Surround Højtalere fra Logitech.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 15-10-07 16:12

NB: I gamle dage kunne man trække en liste over vindere - syntes ikke at ku' finde den mere (har heller ikke min store interesse), men se evt.
- http://www.kandu.dk/Gift.aspx
- http://www.kandu.dk/pointrules.aspx

Kommentar
Fra : Arthur01

Dato : 17-05-08 20:18

Selvfølgelig er der nogen der vinder, men det mange glemmer er nok at mange af konkurrencerne ikke kun afholdes i Danmark, men ofte både i Danmark, Norge og Sverige og så er oddsene for at man vinder jo altså en hel del mindre. Jeg har selv vundet et rejsegavekort på 5000 kr. og synes at et site som www.konkurrencer.dk er rigtigt godt og der kan man se hvornår konkurrencerne slutter og så skal man jo bare vente på en mail om at man har vundet