/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn 

Kodeord  


Reklame
Top 10 brugere
Andet internet
#NavnPoint
Klaudi 13831
o.v.n. 10991
refi 7735
molokyle 7117
miritdk 6664
Nordsted1 5250
severino 4485
tedd 3588
stl_s 3378
10  webnoob 3366
direkte til website?
Fra : annefj
Vist : 490 gange
50 point
Dato : 15-10-07 09:40

Når jeg modtager en mail, som indeholder henvisning til en eller anden website, kunne jeg tidl. klikke direkte ind på siden, det kan jeg ikke mere. Jeg får nu vist et vindue med oversigten:Find kædeoversigt og øverst dokumenter. Filtypen er: eksekverbare filer. Jeg har været rund i alle muligheder i internetindstillinger for at finde ud af, om jeg måske har et sted, hvor der er en spærring, men nej, jeg kan ikke finde noget. F.eks. ville jeg i dag afmelde et nyhedsbrev og fik igen vist nævnte vindue. Jeg er sikker på, at der nok er et sted, jeg har overset, men hvor?

 
 
Kommentar
Fra : bevi54


Dato : 15-10-07 10:08

tøm dine temporer filer og cookies
scan din computer for spam og virus
for du skal slet ikke have sådanne billeder til at fremkomme.


Mvh Bevi54

Kommentar
Fra : annefj


Dato : 15-10-07 10:15

Alt det du skriver er skam sket. F.eks. kunne jeg heller ikke klikke mig direkte ind på dit svar.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 60 point
Dato : 15-10-07 10:20

altid en god ide at skrive hvilket mailprogram man bruger

http://support.microsoft.com/kb/821692/da

Godkendelse af svar
Fra : annefj


Dato : 15-10-07 10:26

Tak for svaret miritdk. Jeg anvender den nyeste version af explorer

Kommentar
Fra : bevi54


Dato : 15-10-07 10:28

har du foretaget explorer opdatering i windows update. I det hele taget fået opdateret efter ny installation, der kommer hele tiden nye revisoner fra microsoft.
Mvh Bevi54

Kommentar
Fra : miritdk


Dato : 15-10-07 10:30

velbekomme

mailprogram = for eks outlook eller outlook express - så er det nemmere at få hjælp

Kommentar
Fra : annefj


Dato : 15-10-07 10:38

Outlook, selvfølgelig

Kommentar
Fra : annefj


Dato : 15-10-07 10:38

Outlook, selvfølgelig

Kommentar
Fra : annefj


Dato : 15-10-07 10:39

Alt er up to date, alle nye versioner.

Kommentar
Fra : miritdk


Dato : 15-10-07 10:42

ja var jeg faktisk klar over da det er der problemet som regel opstår - det retter sig hvis du følger linket jeg lagde til dig - god arbejdslyst

Kommentar
Fra : annefj


Dato : 15-10-07 19:17

Tak igen til miritdk. Jeg fulgte dit råd og gik ind på linket. Men....
Da det ikke virkede første gang gik jeg lige ind igen og fulgte anvisningen. Når jeg i punkt 3 er inde og har klikket på URL:MAILTO-protokol er der ingen steder jeg kan klikke på REDIGER. Jeg bliver henvist til AVANCERET, Her kan jeg så klikke på REDIGER og fjerne fluebenet. Her klikker jeg på OK. Der er ingen steder (punkt 4) hvor jeg kan klikke på handlinger.

Selv om jeg har fjernet fluebenet og klikket på OK, så er det der stadig, når jeg går ind igen


Du har følgende muligheder
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.

Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 173634
Tips : 31664
Nyheder : 719565
Indlæg : 6383601
Brugere : 218258

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste