/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Alt om din PC
Fra : leob
Vist : 677 gange
200 point
Dato : 15-10-07 01:08

I en anden tråd har jeg fået dette svar fra Gambrinus:
Ellers hent SIW :
http://www.gtopala.com/siw-download.html
Det finder alt og lidt til.

Det er dog et fantastisk program. Jeg har ellers brugt enten
Aida 32 fra Everest (som hcma også anbefaler) på www.lavalys.com
eller
Sandra fra sisoft på www.sisoftware.co.uk/sandra
men SIW synes meget mere omfattende.

Gambrinus: hvis du vil svare herpå, får du 200 point
leob

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-10-07 01:31

Var du ikke gået til køjs jo SIW er skam god nok, jeg kunne ikke huske at den også fandt nøgler, bruger næsten kun Everest

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-10-07 01:33

Skriv et privat indlæg til Gambrinus, hvis han ikke dukker op frivillig med link til spørgsmålet her

Accepteret svar
Fra : Gambrinus

Modtaget 200 point
Dato : 15-10-07 03:01

Takker og bukker.
En fræk mulighed ved SIW er Eurecka! (Luppen i værktøjslinien).
Træk luppen hen over en kode der står med ********** og vupti du har koden synlig.
Jeg bruger den til at aflurer koder, før jeg formatterer de elektronhjerner, jeg bikser med for andre.
De har sgu' altid glemt diverse koder og har ikke skrevet dem op/ned/ud/hen.
Den er også god til at vise andre, hvor "sikker" sår'n en kode er.
Gambrinus
Lad lige denne tråd kører lidt så andre kan komme med tips til SIW.
Det ka' ski' rigtigt meget.

Kommentar
Fra : leob

Dato : 15-10-07 09:06

God morgen, Gambrinus
Jeg lader den køre en dags tid og sender dig så pointene
hi
leob

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-10-07 11:17

Leob du bør scanne din computer for spyware, min blev inficeret i går da jeg kørte den key finder (med antivirus slået fra) og bentjuul skriver i dit andet spørgsmål, at key finder indeholder 2 trojanere, der var så kun en af dem der havde bidt sig fast i min, alt det skidt er slettet nu og fremover vil jeg bruge SIW, også tak fra mig til Gambrinus
Har du ikke en fast spywarescanner (SuperAntiSpyware eller Spybot) så prøv at køre den online fra Spywarefri: http://www.spywarefri.dk/spywarefri-onlinescan.htm eller hent den bentjuul anbefaler

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-10-07 11:24

Alternativ kan du sætte en HijackThis log herind: http://sptlarsenserious.googlepages.com/hijackthis der er god vejledningen, til hvordan du gør på siden

Kommentar
Fra : Kirstineka

Dato : 15-10-07 12:25

Gambrinus:
Du skriver : En fræk mulighed ved SIW er Eurecka! (Luppen i værktøjslinien).
Træk luppen hen over en kode der står med ********** og vupti du har koden synlig.
Jeg kiggede lige ind på leob's link, men jeg er usikker på hvilken af de forskellige download-muligheder jeg skal vælge (er ikke god til engelsk). Jeg brug windows XP. Jeg skal nemlig have "knækket" et login til en get2net-postkasse og i forbindelse med flytning kan jeg ikke finde adgangskoden. Måske jeg kan se den med den omtalte program.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-10-07 12:35

Jeg blander mig lidt, du skal bare klikke på det øverste download link her i spørgsmålet, og igen vælge den øverste mulighed (engelsk) multi language indeholder ikke dansk så tag bare den engelske, for nemheds skyld sætter jeg lige download linket ind her: http://www.gtopala.net/en/siw.exe

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 15-10-07 12:38

Bland dig lige så meget du vil.
Det er ikke mit spørgsmål, så jeg ka' desværre ikke blackliste dig.
Gambrinus

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-10-07 12:42

Gambrinus = drillepind

Kommentar
Fra : Kirstineka

Dato : 15-10-07 12:50

Tak for hjælpen begge 2 - det VIRKEDE - Undskyld til leob fordi jeg blandede mig i hans tråd.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-10-07 12:59

Kristineka prøv at se indenfor her: http://www.giveawayoftheday.com/ dagens gratis program skulle kunne hjælpe dig, hvis ikke du kan få SIW til at vise gemte adgangskoder, hvis du henter så husk at læse Read me filen før du installerer, der står hvordan du gør (på engelsk)

Kommentar
Fra : Kirstineka

Dato : 15-10-07 13:11

Tak o.v.n. som skrevet virkede det første fint.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-10-07 14:20

Med hensyn til Trojanhunter, er det en god ide lige at scanne sin computer med netop det program der finder alle trojaner som jeg skrev i det andet spørgsmål.

Gambrinus > Det er et meget interessant program http://www.gtopala.com/siw-download.html som jeg også har lagt ind på min computer. Det bliver spændene at se hvor meget mere det kan, men det virker enormt.

//bentjuul

Kommentar
Fra : leob

Dato : 15-10-07 16:41

Jeg har scannet for spyware (ad aware) og har fjernet 4 ting hvoraf de to kom fra nævnte keyfinder program, selvom jeg til stadighed kører SuperAntiSpyware og Spybot.
Nu er jeg i gang med den anbefalede Trojanhunter
Den er ikke gratis, men man kan downloade en gratis 30-dages prøve på www.misec.net/
Den fandt 7 trojaner (heraf 2 i keyfinder), som nu er fjernet
Tak for hjælpen til alle
leob

Godkendelse af svar
Fra : leob

Dato : 15-10-07 21:01

Tak for svaret Gambrinus. Hvor er det godt, at så mange kan hjælpe hinanden
leob

Kommentar
Fra : Gambrinus