/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
der er 13 måneder på et år!!!
Fra : Krassus
Vist : 570 gange
35 point
Dato : 14-10-07 21:41

Jeg mener at huske en ældre dansk sang hvor en mand synger noget istil med:

Der er 13måneder på et år, januar, feb....... oktober, november, november, december!

Er der nogen som kan hjælpe mig i den afdeling??

Super!!

Kommentar
Fra : Kirstineka

Dato : 15-10-07 07:58

I hvert fald har Poul Krebs udgivet et nummer med den tekst, men det er jo ikke sikkert at han er den eneste. Jeg skal lige have tid til at "kigge" lidt på de gl. cd'er.

Accepteret svar
Fra : Kirstineka

Modtaget 35 point
Dato : 15-10-07 08:15

Sangen hedder ”Ingenmandsland”. Jeg tror at den første gang blev udgivet på Albumet ”Kosmorama” fra 1997. Den er også indspillet på ”På en god Dag’ (Live fra Horsens, 2004)

Godkendelse af svar
Fra : Krassus

Dato : 15-10-07 17:43

Tak for svaret Kirstineka. - helt perfekt