/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Ingen lyd på tv2
Fra : jysch
Vist : 1256 gange
100 point
Dato : 13-10-07 14:23

Når jeg ser tv2 forsvinder lyden. Det er temmelig træls at se en udsendelse uden lyd.

Jeg mener at der er et eller andet sted som jeg kan stille på, men kan ikke finde det - så hjælp

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-10-07 14:26

Har du prøvet at skrue op for fjernsynet

Hvad er du taler om ??????

Oplysninger please.......

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-10-07 14:37

Men jeg kan trøste dig med at Kabel-TV også har problemer med TV2 idag......

Kommentar
Fra : jysch

Dato : 13-10-07 16:06

Refi - selvfølgelig har jeg det, men der er ingen lyd på kanalen - de andre virker godt nok, men ikke på Tv2

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-10-07 16:55

Som sagt har jeg oplevet alt fra "frosne billeder" til "manglende lyd" på TV2 i dag.....

Der er dog ingenting galt i øjeblikket....

Accepteret svar
Fra : wolffi

Modtaget 100 point
Dato : 13-10-07 17:20

jeg har samme problem - opstod efter at have købt en digi-box - lyden er der i ca. 5 sekunder - så forsvinder den - har prøvet med et andet fjernsyn - hjalp ikke.

Godkendelse af svar
Fra : jysch

Dato : 16-10-07 18:06

Tak for svaret wolffi.