/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Internet telefoni
Fra : o.v.n.
Vist : 636 gange
100 point
Dato : 12-10-07 18:30

Jeg så dette tilbud da jeg var inde på De Gule Sider: http://www.dgsnetphone.dk/ er der nogen af jer der har erfaring med produktet, eller kan fortælle lidt mere om det ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-10-07 18:58

I princippet en pendant til skype....

Men men men....

De har forskellige kontoformer.....

Du kan f.eks. med en basic-konto KUN ringe til fastnettlf - ikke til andre ip-brugere osv....

Der er lige nogle ting man skal være opmærksom på....

Umiddelbart ligner priserne meget skypes....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-10-07 18:59

Q: Hvorfor er der reklamer i DGS NetPhone?

A: Annoncørerne betaler for at vise deres bannerreklamer i DGS NetPhone. Disse penge bruger til at financiere DGS NetPhone brugernes taletid. På denne baggrund er det muligt for os at tilbyde GRATIS taletid til en lang række lande.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-10-07 19:15

Ingen gratis snak, jeg må vist hellere holde mig til Messenger

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-10-07 19:19

Eller skype....

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 100 point
Dato : 12-10-07 21:25

IP-telefoni florere efterhånden i stor stil.
Men ved nærmere gennemgang, viser der sig forskelle, som dog kan være svære at gennemskue, på grund af den måde tingene er skruet sammen på.
Det med gratis samtaler er jo en sandhed med modifikationer. Jeg har endnu ikke hørt/set/oplevet nogen som forære samtaler væk, bare sådan værs'go.
Der er ingen der gør noget gratis for andre. Der er altid en bagtanke med tingene, for det skal jo financieres på en eller anden måde.

Det minder lidt om at der udbydes Canal Digital for 10 Kr. Men der nævnes ikke noget om de udgifter der følger med, hvis man vil have billed på husaltret!

Så hold hovedet koldt, brug dine kreative tankegang, og undersøg tingene til bunds, før du logges med ind i løvens hule.

Husk den sidste torsk er ikke født endnu, så hvem bliver den næste der logges i nettet???

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-10-07 22:34

Citat
Husk den sidste torsk er ikke født endnu
sikker ikke men jeg vil gerne undgå at blive talt med i statistikken

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-10-07 09:12

Citat
Jeg har endnu ikke hørt/set/oplevet nogen som forære samtaler væk, bare sådan værs'go.

Jo - det gør skype jo faktisk.....

Det er fuldstændigt gratis at bruge - hvis du KUN ringer til andre skypebrugere....

Men hvem gør det

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-10-07 11:43

Tak for svaret severino. jeg forsøger at holde hovedet koldt, og nøjes foreløbig med Messenger til snik snak, med en telefon regning på ca. 50 kr. om måneden for samtaler (både mobil og fastnet) kan det slet ikke betale sig for mig
God weekend