/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Outlook 2003
Fra : ipbirk
Vist : 485 gange
100 point
Dato : 12-10-07 07:47

Hej
I har hjulpet flere gange til min store tilfredshed, så jeg håber også det lykkes denne gang.
Jeg har en stationær og bærbar komputer, når der kommer post til mig er jeg afhængig af hvilken maskine som er åben, det er kun den som er åbent
at posten kan læses.

Er det ikke muligt at indstille outlook til at posten kommer på begge maskiner så snart de åbnes???

Accepteret svar
Fra : ferik

Modtaget 100 point
Dato : 12-10-07 10:14

jeg kender ikke outlook 2003
i outlook express skal du gå i funktioner/konto/egenskaber/avanceret og sætte flueben i
gem på servere 25 dage eller andet på begge maskiner
formentlig er det ens i outlook 2033 og outlook express

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 12-10-07 10:17

skulle selvfølgelig være OUTLOOK 2003
outlook express og Vista er næsten ens

Kommentar
Fra : ipbirk

Dato : 12-10-07 11:04

Citat
outlook express skal du gå i funktioner/konto/egenskaber/avanceret og sætte flueben i
gem på servere 25 dage eller andet på begge maskiner
formentlig er det ens i outlook 2033 og outlook express

Hej igen

Nej outlook 2003 og outlook ekpress er ikke ens

Kommentar
Fra : ipbirk

Dato : 15-10-07 11:55

Indsæt din tekst her

Kommentar
Fra : ipbirk

Dato : 15-10-07 11:58

Hej igen

Jeg har fåpet løst problemet ved Spywarefri.dk som kom med følgende foreslag som virkede.

"> Åben Outlook > Funktioner > E mail konti > Få vist eller rediger eksisterende e-mail-konti > Rediger > Flere indstillinger > Avanceret > under levering sæt flueben i > Gem kopi af meddelelse på server > Så kan du selv bestemme hvor mange dage du vil ha’ dem gemt og/eller om de skal fjernes ved sletning."
Herefter OK og en genstart…

Jeg kan desværre ikke give nogen point.

Godkendelse af svar
Fra : ipbirk

Dato : 17-10-07 13:23

Tak for svaret ferik.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 17-10-07 14:36

OK