/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Bedste Ram SO DIMM 200 800mhz
Fra : Caine
Vist : 643 gange
100 point
Dato : 11-10-07 15:34

Hej

Som i kan se på topic er det de bedste ram til min nye bærbar....

Jeg har en Core 2 duo 2.0 T7300 og den understøtter jo en FSB på 800mhz.
de ram jeg har nu er på standard ram på 667mhz. Jeg leder derfor efter nogle nye ram evt. med en lav CAS Latency.
Jeg har kigget på dem her ...
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=383520
og
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=387961

/Caine

Kommentar
Fra : Caine

Dato : 11-10-07 15:39

Jeg vil gerne have 2x2gb i dual channel

Men jeg kan ikke finde nogle moduler i den størrelse. der selvfølgelig har 800mhz

/Caine

Accepteret svar
Fra : Terat

Modtaget 100 point
Dato : 11-10-07 16:59

Hey

De eneste jeg kan finde med SO DIMM 200 er disse

http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=383521

Men check prisen, så er det også derefter.

Jeg tror ikke at det er så udbredt endnu, da man ikke regner for at bærbare computer er dem som skal lave de vilde beregninger eller grafik arbejde osv.

Men alt efter hvad du skal bruge den til så tror jeg ikke du får brug til 2gb ram der køre dual. Så bare 2 gb ram vil være fint til de allerfleste behov.

Kommentar
Fra : Caine

Dato : 12-10-07 11:53

Hej Terat

Tak for fundet!!!... du får lige nogle points.

Jeg har åbenbart ikke kunnet finde dem derinde på edbpriser.dk, Men du har da reti prisen er lidt kryderet! så det kan være man lige skulle vente lidt. så måske bare købe 2x1gb i stedet der er alligevel en del forskel prismæssigt.

Prisen på en 2gb blok falder sikkert inden et par måneder

/Caine

Godkendelse af svar
Fra : Caine

Dato : 12-10-07 11:53

Tak for svaret Terat.

Lækkert!!!!

Kommentar
Fra : Caine

Dato : 12-10-07 11:55

PS terat.....

Jeg har en rimeligt bad laptop --> http://www.zepto.dk/Shop/Notebook.aspx?notebookid=674

/Caine

Kommentar
Fra : Terat

Dato : 12-10-07 19:03

Hey

Det var så lidt, godt at du kunne bruge det. Men ang. din bærbar, så synes jeg den ser ganske ok ud, men du har dog ret ang ram, der mangler den lidt med kun 512 mb. Som jeg skrev før, så er 2gb ram (2*1 gb ram) ganske fint til at kunne klare de fleste opgaver.

God fornøjelse med det

Mvh
Terat