/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Slette tekst i word?
Fra : Kraniet
Vist : 547 gange
40 point
Dato : 11-10-07 12:36

Hej

Jeg er en skæbnesvanger dag, for snart et halvt år siden, sandsynligvis kommet til at trykke på noget skidt - for jeg kan i hvert fald ikke længere markere et stykke tekst i word, og enten overskrive det, eller slette det vha. af backspace. Hvad har jeg gjort, og hvordan kan jeg rette op på det?
Som det ser ud nu, kan jeg kun slette markeret tekst ved brug af delete-knappen.

Jeg håber virkelig der er et klogt hovede derude, der ved det, for det irriterer mig grænseløst!

På forhånd tak
- Kraniet

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 11-10-07 12:53

mon du er kommet til at trykke på Insert-knappen ?

Accepteret svar
Fra : sion

Modtaget 50 point
Dato : 11-10-07 13:03

Du har formentlig fjernet fluebenet i "Ny tekst erstatter markeret tekst" i Word-indstillingerne.

Jeg kan ikke huske hvor i indstillingerne i 2003-versionen, dette findes, men i 2007-versionen er det under "Avanceret".

Simon

Kommentar
Fra : Kraniet

Dato : 11-10-07 13:28

Mange, mange tak skal du have. Tænk at det var så nemt! Du har reddet alt mit fremtidige arbejde i word.

- Kraniet

Godkendelse af svar
Fra : Kraniet

Dato : 11-10-07 13:29

Tak! Indlægget nedenunder taler vel for sig selv.