/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
vista og fronter??? hjælp
Fra : solling
Vist : 540 gange
100 point
Dato : 10-10-07 13:52

hej hej har lige fået en ny pc med vista
når jeg logger på min skoles intranet, fronter, kan jeg ikke hente dokumenter ned som jeg kunne før i tiden.
der kommer en boks op hvor der står at filen ikke understøttes?? det bliver hentet gennem adobe reader og der står at det er worddokumenter.
jeg har opdateret mit adobereader og og jeg har office 2003
hvad kan der være galt?????

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 10-10-07 14:16

Adobe reader læser PDF filer og ikke Wordfiler.
Du skal hente og så åbne.

Kommentar
Fra : solling

Dato : 10-10-07 14:17

jep..det gør jeg også...præcis som jeg plejer, men det virker ikke

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 10-10-07 14:28

Så har skolen måske installeret Office 2007 som 2003 ikke kan læse. (det tror jeg dog ikke)

Men - er det Adobe du bruger til at kontakte skolens intranet ???
Er det ikke via en browser

Kommentar
Fra : solling

Dato : 10-10-07 14:30

hmm ved ikke rigtig hvad du mener...der kommer en boks op fra adobe reader når jeg trykker på åben..så går der lidt og derefter kommer den der boks op hvor der står at filen ikke understøttes

Kommentar
Fra : solling

Dato : 10-10-07 14:38

vupti..fandt selv ud af det. jeg gemte filen og gik så ind og ændrede det program dt skulle åbnes med til word i stedet for adobe ..så nu virker det,

Annuller spørgsmålet
Fra : solling

Dato : 10-10-07 14:39

jeg har selv fundet svaret, og annullerer derfor dette spørgsmål

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 10-10-07 14:39

Nåe ja - men i stedet for at bruge åbn, så brug åbn med og vælg Word.
Du kan så hvis det virker - ved næste åbn med sætte hak i "brug altiddenne hver gang"