/ Forside/ Interesser / Dyr / Andre dyr / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 552
Græsk landskildpadde
Fra : pussermus
Vist : 2079 gange
20 point
Dato : 09-10-07 23:10

Jeg har 4 landskildpadder til salg. Hvor er det nemmest at sælge dem?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-10-07 23:12

På dyrenettet

http://www.dyrenettet.dk/

Hvis de ikke er særligt gamle så er der også en mulighed for at dyrehandleren kan hjælpe dig

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-10-07 23:24
Accepteret svar
Fra : Gucci1704

Modtaget 20 point
Dato : 10-10-07 16:11

Giver Nordstedt1 ret.
Har god erfaring med Dyrenettet.
Men pas på ... Jeg mener græske landskildpadder er ulovlige at indføre/videreformidle. med mindre de er opdrættet i Danmark eller hentet før et bestemt årstal.

Har selv haft sådan en i ca. 20 år, hvorefter jeg valgte at flytte den på et terrarium. Der ville de have dokumentation for at den have været i landet så længe, da myndighederne ville forlange det.

Kommentar
Fra : pussermus

Dato : 10-10-07 19:20

Jeg siger tak for forslagene. Jeg har CITES papirer på padderne, så de er fuldt lovlige at sælge... Jeg har bare ikke plads til 4 padder, og skal derfor af med nogle af dem...

Kommentar
Fra : Gucci1704

Dato : 10-10-07 19:59

Held og lykke med salget.
Som sagt jeg har god erfaring med Dyrenettet, hvad angår seriøse sælgere og købere.

Kommentar
Fra : hefr

Dato : 11-10-07 21:07

Hejsa,

Jeg er interesseret i at købe.
Hvad koster de og hvor gamle er de? Sælger du evt. terrarie mm. med??

Kommentar
Fra : pussermus

Dato : 12-10-07 19:22

de er sat til salg for 1000 kr stk. på dba.dk
kontakt mig på min mail: pussermus@gmail.com

Kommentar
Fra : pussermus

Dato : 13-10-07 14:11

Jeg har et ombygget akvarie til at stå, som de godt kan være i nogle år endnu. Hvis du er interesseret kan vi forhandle om prisen. De er fra 7. måned 2007.

Godkendelse af svar
Fra : pussermus

Dato : 15-10-07 09:07

Tak for svaret Gucci1704. Jeg håber det giver pote