/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Bærbar
Fra : realflex
Vist : 476 gange
50 point
Dato : 08-10-07 20:26

Hej
HVad siger i til denne bærbar http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=393405
Den skal bruges til PhotoShop CS3 og jeg skal redigere rimlig store filer nemlig RAW.
Udover det skal den bruges til studie.

Hvad synes i? Kender i evt. nogen der koster lidt mindre, men stadig har en 17" skærm. For den er lidt over mit buget, men har ikke kunne finde andre.

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 08-10-07 20:29

Hvad er kravene til den/Hvad skal den bruges til?

Kommentar
Fra : realflex

Dato : 08-10-07 20:34

Den skal som skrevet bruges til PhotoShop og til stuide; tekstbehandling, regnark osv.
Jeg må sige at jeg ikke har meget forstand på det, men den skal nok have 1,5-2 GB RAM og en hardisk på mindst 100 GB, og ja som nævnt en 17" skærm

Kommentar
Fra : Dofdo

Dato : 08-10-07 20:37

Er det nødvendigt at den skal være bærbar?? man kunne få meget godt stationær maskine til de penge, og så bar have en lille plimsoller af en bærbar til "kontor" brug, men igen meget med dit behov at gøre.
Kan du nøjes med en stationær til din grafik, og hvis det er mest grafik den skal bruges til så skulle man måske overveje at kikke efter en MAC.

Kommentar
Fra : realflex

Dato : 08-10-07 20:41

Jeg ved godt det er mest optimalt med en stationær, men vil nu have en bærbar
MAC har jeg ikke råd til, så enkelt er det.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-10-07 20:53

Du sidder da ved en maskine nu - så noget må du da have....

Citat
Den skal bruges til PhotoShop CS3 og jeg skal redigere rimlig store filer nemlig RAW
.

Ikke optimalt med en bærbar....

Kommentar
Fra : realflex

Dato : 08-10-07 20:58

Citat
Du sidder da ved en maskine nu - så noget må du da have.... /CITAT]
Ja med 248 MB RAM:-B

[CITAT]Ikke optimalt med en bærbar....

Ved det godt, men jeg vil kunne have dem med i skole, sidde i sofaen osv. derfor skal det være en bærbar

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 60 point
Dato : 08-10-07 21:01

Så er det jo bare at købe.....

Du finder næppe noget billigere der bare har en chance for at virke til det brug

Kommentar
Fra : realflex

Dato : 08-10-07 21:11

Okay. Jeg siger tak for hjælpen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-10-07 21:27

Selv tak....