/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
mine point?
Fra : zith
Vist : 488 gange
20 point
Dato : 08-10-07 13:20

Hej

Se nu er det måske nok bare mig der ikke lige har forstået noget.

Men hvis jeg nu svarer på et spørgsmål og de acceptere det svar er det ikke meningen jeg skal få de point som de har sat spørgsmålet til?? eller er det kun når man er superbrugere?

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 30 point
Dato : 08-10-07 13:22

du skal være superbruger

Kommentar
Fra : KONG

Dato : 08-10-07 13:23

Som Teil siger, du skal være superbruger :)

Kommentar
Fra : zith

Dato : 08-10-07 13:24

tænkte jeg nok hehe tak

Godkendelse af svar
Fra : zith

Dato : 08-10-07 13:24

Tak for svaret Teil.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 08-10-07 13:25

velbekomme

Kommentar
Fra : me67

Dato : 08-10-07 13:28

Hej zith.

Ta du og blæs på de point man kan få her på kandu.dk - de kan alligevel ikke bruges til noget som helst med mindre du bliver accepteret i en hulens masse spørgsmål med en masse point og derefter bliver den "heldige" vinder af måndens præmie wauuuuuuu.

Ta du hellere og glæd dig over at have hjulpet en bruger til et svar vedkommende kunne bruge.

Kommentar
Fra : Girlpower

Dato : 08-10-07 18:40

me67 jeg har endda hørt at der er nogen som slet ikke får måneds præmien

Kommentar
Fra : me67

Dato : 08-10-07 20:08

"Girlpower"

Ja og hvad er det så lige besværet er værd