/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
SATA-kabel!
Fra : axelbjarne
Vist : 594 gange
100 point
Dato : 08-10-07 12:45

Jeg skal bruge et SATA-kabel til min Seagate FreeAgent SATA-harddesk, men når jeg er ude for at ville bestille et sådant, så får jeg flere muligheder bl.a.:

eSATA Cable, 1.5 Meter

Ekstern SATA L-formet (ikke eSATA)

SATA / SATAII (SATA150 / SATA300)

Hvad skal jeg...købe...

mvh.
axelbjarne

Accepteret svar
Fra : zith

Modtaget 110 point
Dato : 08-10-07 12:53

Ekstern SATA L-formet (ikke eSATA)

SATA / SATAII (SATA150 / SATA300)

er det samme kabel og det er sådan et du skal bruge det er det man bruger oftest

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 08-10-07 12:55

Tak for svaret zith.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 08-10-07 12:56

Hvad var det den hed mere end Seagate FreeAgent

Kommentar
Fra : zith

Dato : 08-10-07 13:02

Ellers se der du har købt din hd eller se dens manual om der står Esata for ja hvis der gør det så er det jo sådan et du skal have.

Men du kan se hvilke stik den har og hvis det er sådan et stik med en kant på så skal du have det alm. SATA L-Formet