/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
syltning
Fra : pots
Vist : 1359 gange
50 point
Dato : 08-10-07 12:02

Hva er forskellen på atamon og melatin? Ved godt atamon dræber bakterier og melatin gør det stiv. Men er der ikke også noget i melatin der dræber bakterier??

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 08-10-07 12:16
Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-10-07 12:17

Hvis du vil sylte og hælde det på glas, så skal glasset være være "vasket" i atamon.

Det står i opskrifter om syltning.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 60 point
Dato : 08-10-07 12:30

Citat
Men er der ikke også noget i melatin der dræber bakterier
nej !
forskellen på melatin og atamon, er som nat og dag, de to produkter har ikke andet tilfælles end at de begge kan bruges i forbindelse med syltning m.m.

Godkendelse af svar
Fra : pots

Dato : 09-10-07 09:17

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-10-07 11:55

Selv tak håber du kan bruge svaret