/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Ud med Kaj Sylvester
Fra : 3773
Vist : 1438 gange
500 point
Dato : 08-10-07 00:25

Efter i forvejen at være blacklistet med alle hans "Arne profiler" samt Eddie Skov m fl. Har han så nogen berettigelse her??

Kommentar
Fra : disken

Dato : 08-10-07 00:41

Citat
Efter i forvejen at være blacklistet med alle hans "Arne profiler" samt Eddie Skov m fl. Har han så nogen berettigelse her??

Kan KUN undre mig, at JEG ikke er blevet BLACKET,
af det LILLE CANDY/ et ellet andet TEAM

Eller DE - bare TØR STÅ FREM OG / vil have deres legeplads til at virke.

Når man ser andre brugere, der truer KANDU /
med at melde dette fårup-sommer-legeland- til politiet.
http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=250379
OG NÆSTEN bliver udelukket øjeblikkeligt__et par dage gik der vist.
Så kan man sgu IKKE andet end grine...ELLER.

Så mangler VI ANDRE vel ikke true med en anmeldelse for
udeb,evne PRÆMIER, medmindre de er kommet til udbetaling...

KANDU-SÅ STRAMME JER OP
Og smid mig ud også...

Helst på min IP __ takker...

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 08-10-07 01:14

øhhhh,,,,,

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-10-07 01:30

Hvem er denne Kaj Sylvester, findes ikke hvis jeg vil søge med Find en bruger

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-10-07 01:42

Prøv med Paperboy, Eddie_Skov, Rytmehans, Svampearne osv osv......Samme fede svin alle sammen.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 500 point
Dato : 08-10-07 01:49

hvordan hulen bærer du dig ad med at gennemskue dobbelt profiler

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-10-07 01:49

...eller bare søg på Kaj Sylvester. Men en del er slettet, idet han angreb kvindelige kanduer. Dette har immervæk været så voldsomt, så det er blevet slettet. Men en flink fyr er han skam. Lidt dokumentfalsk osv....

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-10-07 01:52

Kaj er nogenlunde nem. Læg mærke til hvor analfokuseret han bliver når han taber fatningen. Se et par tråde hvor han er efter Creamy.

Men der gik nogen tid inden jeg fik ham denne gang. Må jeg erkende. Men idioter som ham, og Doktor Dum er direkte årsag til jeg ikke gider hjælpe her længere.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 08-10-07 01:52

Kaj er 'kendt' mange steder på Nettet - og bestemt ikke for sin 'charme'....

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-10-07 01:53

Såehhh vi skal bare af med poængerne....... Og så genere Kaj Sylvester når chancen er der...

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-10-07 01:54

Kaj burde have fulgt opfordringen og hoppet i Kilen.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-10-07 01:54

Citat
Men en flink fyr er han skam.
og du vil have ham smidt ud jeg tror ikke jeg kan finde brugere som er blacklistet af Kandu, ikke med søge funktionen, du må have gemt gamle link, må vi se hvad denne sylvester skriver, link please, be om

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-10-07 01:57

Du har da hjulpet i mange spørgsmål her, tag lige din holdning op til revision, gider heller ikke være her hvis der forsvinder flere gode brugere

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-10-07 02:05

Jeg er skam allerede skredet. Kommer kun i ny og næ for netop at tæske møgsvin som Kaj Sylvester. Kiggede lige rundt og så at Teil havde fået sin menustration. Han havde våset sig ud i noget pladder sammen med Transor og ville ikke give sig, omend han havde grusomt uret. Det gider jeg simpelthen ikke. Dette site er noget LAL. Men jeg har en masse poæng og nogle kan jo få dem og måske vinde en eller anden dims, eller hvad der nu er på spil i tiden.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-10-07 02:09

http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=145744

Paperboy, svampearne, rytmehans må du selv finde

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 08-10-07 02:12

du mener vel menstruation ,,,,,menu lyder som noget fra et spisekort

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-10-07 02:15

whatever... Pas på du ikke kommer til at lyde som Teil.....Eller Arne

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-10-07 02:17

Han har unægtelig deltaget i en hel del spørgsmål, jeg får ikke læst dem igennem og nogen er helt slettet, sikkert en slem fyr

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-10-07 02:19

Og så er de fra længe før min tid

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-10-07 02:20

Nix, han har hærget her længe under mange forskellige navne

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 08-10-07 02:34

hvorfor er det vigtigt for dig at få ham ud,,,,,du er her jo ikke alligevel,så det kan ikke være dig han generer?det virker temmelig hetz agtigt at du opretter tråde hvor du hænger ham ud med privat navn.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-10-07 02:40

Du godeste knete, følger du ikke med...????

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-10-07 02:41

Annullerer lige de femhundrede jeg havde lagt til dig......

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-10-07 02:43

Jeg er dybest set bedøvende......Men gider du lige surfe lidt, inden du forsvarer ham.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-10-07 02:48

Hvordan er det iøvrigt liiiige han har behandlet Arne? Jeg har hverken billede eller adresse på! Og kun få har præsteret så mange skyggeprofiler som Kaj.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-10-07 02:49

Men jeg har da adressen.......

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 08-10-07 08:12

Jeg er skam allerede skredet. Kommer kun i ny og næ for netop at tæske møgsvin som Kaj Sylvester.

Hmm.. Gud ved om Kaj sylvester er her af samme grund.

Kommer man her kun for bevidest at genere, så er man vel ikke en pind bedre selv, er man?

Jeg ved ikke hvad Kaj har skrevet, men det er her lyder som om du selv er gået lidt ned på hans niveau 3773 - bevidst.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-10-07 09:12

Nu har jeg ikke oprettet hadeside med billeder på af Kaj, vel? Og læs lige et par af hans indlæg, f. eks hvor han er efter pigerne, og lad os så lige tage sammenligningen igen, ikk'? Iøvrigt er det vel første gang jeg reelt tager bladet fra munden, efter at subjektet ved enhver given lejlighed synes han skal kommentere min person. Så enten, Jeb3, sætter du dig lidt ind i historikken, eller bør du afholde dig fra at deltage i diskussionen.

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 08-10-07 10:31

3773 tror nu ikke du skal stille betingelserne her!
Troede det var et forum, hvor alle kunne deltage.

Men uasnet hvad, så synes jeg din bemærkning om at komme for at tæske møgsvin, sænker dit niveau nedad.

Jeg var ikke klar over, at der var oprettet hadesider herinde med/om nogen.
Men den slags må da automatisk føre til udsmidning skulle jeg mene.

HVis du vil have man skal følge dig, så sæt lige nogle links i, så vi kan se hvad det handler om, før du kritiserer folk!!!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-10-07 10:41

Jeb, Kaj har et generalieblad så langt som et ondt år. Både på kandu og privat.

http://kandu.dk/Spg57054.aspx dette er også Kaj

Godkendelse af svar
Fra : 3773

Dato : 08-10-07 10:41

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-10-07 10:56

Tak tak tak tak tak tak nu skal jeg passe på ikke at takke over hvis det noget du mener Kandu skal tage sig af, burde spørgsmålet så ikke være i kategorien Kandu

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 08-10-07 11:01

3773, puha. hvis både Arne og svinedrengen er den samme, måp han da være skizofren

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-10-07 11:04

Næh, svinedrengen er skam en af Kaj's "kære" venner. Kaj er i denne tråd McFeast. Og spørgsmålet er meget uskyldigt, men læs indenad og forsøg at gætte den dybere mening. Ligeledes vil du opleve profilen K.Sylvester følger ham til dørs et par steder.

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 08-10-07 11:07

Gid de da ville begræsne antal profiler pr IP. Det ville klare alt dette, så man ikke bare kan lave ny profil med nyt navn.
Det gælder iøvrigt også andre steder.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 08-10-07 11:45

jeb3 - det ville ikke være så godt med kun een profil pr. IP
For flere steder er der en del computere på samme IP i et netværk.
Og så lige problemet med dynamiske IP som skifter en gang i mellem.

Hilsen.
Emesen
Eyvind
Emesen.
e.c

Problemet er slet ikke de mange profiler, men hvordan den skrivene profil opfører sig.

3773 - bliv nu lidt go' igen, du er på vej ned til det skidt du selv bekæmper.