/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
formaterede og mangler nu en
Fra : briseogstorm
Vist : 1194 gange
462 point
Dato : 07-10-07 22:26

Mangler nu en DLL fil sender skærmprint, hvis nogen kan hjælpe?
Nå det kan jeg så ikke indsætte.
den ender med at sige "runtime error 216 at 771444F1, siger det nogen noget? Mvh B&S

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 07-10-07 22:35

upload lige screenprintet på www.peecee.dk så vi kan se det (og linket herind)

Kommentar
Fra : disken

Dato : 07-10-07 22:36

Er din XP lovlig
Eller´s vil JEG go-NOK sige du har problemer.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 07-10-07 22:38

Har du SIKKERHEDEN iorden...
Hvis du ingen FIREWALL har, så LUK din netforbindelse
når du installerer.
Ellers kommer der alt muligt skidt ind.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 07-10-07 22:42

Ellers prøv at slette ALT:
http://www.helgec.dk/killdisk.html

Kommentar
Fra : briseogstorm

Dato : 07-10-07 22:46

http://peecee.dk/?id=71879
http://peecee.dk/?id=71880
Disken selvfølgelig er min XP lovlig = du tovlig?
Håber i kloge kan se noget uda af det hjeg har loadet op?
Mvh B&S

Kommentar
Fra : briseogstorm

Dato : 07-10-07 22:49

Disken jeg har firewall/spywaredoc (betalt ver.)m antivirus/registry mec. (betalt ver.)and what ewer needed, jeg har renset og skannet i en uendelighed, men ligemget hjælper det. Mvh B&S

Kommentar
Fra : briseogstorm

Dato : 07-10-07 22:57

HCMA
Citat
upload lige screenprintet på www.peecee.dk så vi kan se det (og linket herind)
har jeg gjort det rigtigt? MV B&S

Accepteret svar
Fra : hcma

Modtaget 472 point
Dato : 07-10-07 23:06

du har gjort det helt rigtigt - har set begge uploads

Er ikke sikker på løsningen; men prøv dette:
http://www.hcma.dk/tips111to120.htm#no115

Kommentar
Fra : disken

Dato : 07-10-07 23:30

For mig, ser det ALTSÅ ud til at det er dit Office program der ikke virker.

Jeg kan ikke åbne den ene fil, fra dit office

Citat
Denne fejlmeddelelse kan blive vist, hvis det dokument, du forsøger at åbne, er beskadiget. Det er muligt at gendanne en beskadiget fil eller dens indhold ved hjælp af konverteringsprogrammet Gendan tekst (skal muligvis installeres) eller funktionen Åbn og reparer.

Funktionen Åbn og reparer er tilgængelig i dialogboksen Åbn. Hvis du vil åbne og forsøge reparation, skal du klikke på knappen Microsoft Office, klikke på Åbn og derefter navigere til den beskadigede fil og klikke én gang på filen. I stedet for at klikke på knappen Åbn nederst til højre i dialogboksen for at åbne filen skal du klikke på Pil ned til højre for knappen og vælge Åbn og reparer i menuen. Hvis filen kan genoprettes, bliver den åbnet og vist i dokumentarbejdsområdet.

Hvis konverteringsprogrammet Gendan tekst er installeret, er det tilgængeligt fra dialogboksen Åbn, og det vises på rullelisten Filtype. Programmet vises på rullelisten med navnet Gendan tekst fra filer (*.*).

Du kan finde flere oplysninger i Microsoft Knowledge Base-artiklen 916145.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 07-10-07 23:34

Medmindre du har LAGT billedet, OVER i et word dokumment.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 07-10-07 23:35

Den melding, JEG har lagt ovenfor, KOMMER fra MIT SYSTEM.

Da jeg ikke kunne åbne den ene fil... SORRY

Kommentar
Fra : briseogstorm

Dato : 08-10-07 01:14

Citat
Medmindre du har LAGT billedet, OVER i et word dokumment.
selvfølgelig jeg det hvordan skulle jeg ellers kun upploade sreeenet?Mvh B&S

Kommentar
Fra : briseogstorm

Dato : 08-10-07 01:16

du har gjort det helt rigtigt - har set begge uploads

Er ikke sikker på løsningen; men prøv dette:
http://www.hcma.dk/tips111to120.htm#no115

Ok HCMA ser at mircrosoft indrømmer, at de var lige hurtige nok prøver dit link af. Tak Mvh B&S

Kommentar
Fra : briseogstorm

Dato : 08-10-07 01:18

Idsætter citat fra sitet"
[CITAT][115. Rthdcpl.exe - Illegal System DLL Relocation
Microsoft var desværre lidt for hurtige til at komme med sikkerhedsupdate KB925902, da den lavede koks i nogle *.dll-filer, hvis man har et Realtek lydkort

Microsoft lavet et hotfix dertil:
ENGELSK: http://support.microsoft.com/kb/935448
DANSK: http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=74ad4188-3131-429c-8fcb-f7b3b0fd3d86

alternativt kan du downloade ny driver til dit Realtek lydkort
http://www.realtek.com.tw/downloads/downloadsView.aspx?Langid=1&PNid=24&PFid=24&Level=4&Conn=3&DownTypeID=3&GetDown=false#High%20Definition%20Audio%20Codecs

116. Fjern baggrundsfarven (skyggen) på skrivebordsikoner
Højreklik på Denne Computer og vælg Egenskaber
Vælg fanebladet Avanceret
Klik på Indstillinger under Ydeevne
På fanebladet Visuelle effekter skal du markere Brug skygger til ikoner på skrivebordet
Klik på OK

Hvis det stadig ikke virker, skal du gøre som følger:
Højreklik et sted på skrivebordet og vælg Arranger ikoner efter
Klik på Lås elementer med webindhold på skrivebordet for at fjerne markeringen af punktet.

/CITAT]Mvh B&S

Godkendelse af svar
Fra : briseogstorm

Dato : 08-10-07 01:32

Tak for svaret hcma. Nu er alt ok! Mange tak. Mvh B6S

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 08-10-07 11:45

det er dejligt at det virker. så tror jeg lige jeg vil indskrive din manglende dll-fil i min vejledning