/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Out of mode
Fra : den_nysgerrige
Vist : 351 gange
50 point
Dato : 07-10-07 14:41

Hej

Jeg har haft min computer sat til en anden skærm, nu er jeg så hjemme igen og vil bruge min egen skærm, meeeeeeeeeeeeen det kan jeg ikke. Computeren starter fint nok op, og efter proces linien ved windowsxp har kørt, så kommer normalt ...velkommen skærmen, men her går min computer i sort, og den skriver.... out of mode. Hvis jeg vil prøve at starte op i fejlsikret tilstand, så genstarter computeren bare, hvad pokker er der galt ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-10-07 15:43

Det er ikke skærmens skyld

Så du må have lavet noget andet.....

Hvad er det for en komputer ????

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 07-10-07 15:50

Du har nok sat den til en opløsning / opdateringshastighed som din egen skærm ikke kan klare.
Hvis den ikke kan køre i fejlsikret tilstand, må du nok hen til den anden skærm igen og indstille til det den var før.

Kommentar
Fra : den_nysgerrige

Dato : 07-10-07 16:06

Den anden skærm var en ældre sag, min egen skærm er en nyere 19" medion fladskærm, så min egen skærm brude kunne klare enhver opløsning. Jeg kan se skærmen står i en 640x480 opløsning.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 07-10-07 16:12

Hvis du kan se det så ret til det der foreskrives af Medion.
Kan du også se opdateringshastigheden.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-10-07 16:27

Du har STADIG ikke svaret på hvad det er for en komputer ??????

Kommentar
Fra : den_nysgerrige

Dato : 08-10-07 15:53

Hej

Løsning på problemet måtte jeg finde andet steds og løsningen er ... tryk F12 under opstart, gå ind i AVG mode og ændre opløsningen til hvad du do ønsker.
Tak til Refi og e.c. ,desværre vidste I det ikke.

Annuller spørgsmålet
Fra : den_nysgerrige

Dato : 08-10-07 15:55

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Løsning kan dog ses i mit indlæg lige før dette