/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
Kombiovn kører rundt og rundt
Fra : Teil
Vist : 800 gange
100 point
Dato : 06-10-07 10:23

Jomfruelige dame.
Selv om du har blacket mig, så får du svar her i stedet.
Er der ikke en termostat der skal resettes?
Kvinder og teknik, det er en håbløs kombination.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-10-07 10:26

Citat
Ubesvarede 1
- Besvarede 43
- Annullerede 13
- Slettede 0
Ialt 57

Jomfruens statistik er ikke for pæn.

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 110 point
Dato : 06-10-07 10:28

- 13 afbrudte og 0 aborter er sgu da meget pænt...

God weekend

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-10-07 10:32

Ja set med jomfruelige øjne, er det nok meget fint.
Kvindelig logik er noget for sig selv.
Samme gode weekend med godt vejr i sigte.
Solen er ved at hæve dugpunktet til sigtbarhed over
8 km,

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 06-10-07 10:34

- her er det 8 m...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-10-07 10:36

Samme her, VFR vejret kommer i eftermiddag.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-10-07 10:40

Citat
vejret kommer i eftermiddag

Intet galt med vejret - og forhåbentlig er det der da HELE tiden

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-10-07 10:42

Ok refi. Jeg cykler ud til city2 og afleverer en vejrmelding.
Eller er det for sent?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-10-07 10:48

Kommer du så i TV.....

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-10-07 10:49

Citat
Du er jo i princippet dækket af din reklamationsret.
Hvis det er en "fornuftig" forhandler, du har handlet med, kan han finde købet og give dig en ny faktura. Hvis du ikke har lyst til at "trække" yderligere på ham, så ring direkte til producenten og bed om service på ovnen - altså når du har fået fakturaen eller bevis på købsdatoen.

En betjeningsfejl er ikke omfattet af garantien.
Så brugsforvirringen skal læses meget nøje.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-10-07 10:50

Citat
Kommer du så i TV.....

Jeg vinder da, de andre kan godt blive hjemme.
Sniger lidt kandu reklame ind i vejret.

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 06-10-07 12:16

Hvorfor havde så stort et behov for at svare når ens svar ikke bliver modtaget som hjælp?
Jeg udelukker dem der er herinde af årsager som fx selvhævdelse, for det har intet med vidensdeling at gøre - det er ret tydeligt i måden man svare på.

Hvorfor fx havde så stort et behov for andres deltagelse i en samtale om en trediepart?

Ud og nyd det gode vejr og få et liv istedet....
eller lav jeres lektier...

Citat
Jomfruens statistik er ikke for pæn.

Min holdning til Kandu er at dem der køber et svar på et spørgsmål er for dårligt stillet hvis man bare godtager et svar som på ingen måde opfylder spørgsmålet. Jeg er fløjtende ligeglad med point, har været her længe nok til at kunne smide om mig med dem, men mange søger bare viden uden selv at havde point og det er så årsagen til jeg mener man bør annulerer.

For mig at se forsøger nogen at lave deres egne regler, kontrol kontrol kontrol. Kom dog over det, og lad så i øvrigt være med at komme med kvindefornedrende udtalelser, Kvinder og logik?
Det tyder da på mænd med lav IQ at sige den slags.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-10-07 13:58

Citat
Det tyder da på mænd med lav IQ at sige den slags.

Sandt nok. Det skyldes det store uheld at lukke kvinder ind i den pæne stue.
De gode gamle dage hvor kvinden var lænket til komfuret ser vi nok ikke mere.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-10-07 14:31

Citat
1 Teil 19-07-2003

2 Coliniiii 11-04-2004

3 dova 03-06-2004

4 Jorgen_ros 18-07-2004

5 arne.jakobsen 29-07-2004

6 Thomas.Haugaard 09-08-2005

7 NCSchroder 18-05-2007

8 polinah410 22-09-2007

Jomfruens sorte bog.
Det forbavser at Thomas Haugaard er sort.
En fornuftig fyr i mine øjne.
Det må sige en del om sygdomsbilledet hos jomfruen.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-10-07 14:32

selv dova er på den sorte liste.
Alt håb er ude

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 06-10-07 15:04

Nu er to timer af dit liv gået med at finde det du synes er grimt om mig.

Jeg kan ikke lide din måde at opføre dig på, og du kan ikke lide min. Hvor meget længere behøver sådan en at være?
Hvis du vil bruge mere tid på mig, læse mine indlæg igennem, se mine tips, tælle op og finde mig på nettet andre steder, så kan du jo bare gå igang, men ved du hvad, jeg finder dig overordentligt uinteressant, ubegavet og ligefrem sygelig i din beskæftigelse med os andre herinde, at jeg har bedt Kandu se om ikke der er en løsning på dine evindelige udgydelser af denne art. Du spilder ikke blot dit eget liv, men du bringer også negativitet ind i et forum som handler om noget helt andet og jeg kan ikke se nogen som helst gevinst for nogen af os, så hvad med at droppe siden ind til du har fået styr på dit liv?

Flueben fjernet

Ps nu kommer der vel et tip eller en ny tråd hvor du kan føle dig trådt over tæerne sammen med de andre, blot fordi du ikke er moden til at reagere alene. Du er for forudsigelig i din udadrettede agression....

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 06-10-07 16:14

Citat
ok jeg tror bare jeg venter til andre måske vil svare istedet for at godte sig over jeg lavede en fejl med bonnen. Havde jeg haft den havde jeg ikke spurgt her.

Jeg synes du er rimelig højrøvet og arrogant i dit svar.Jeg tror da at folk forsøger at hjælpe dig,efter bedste evne.Føj du bare mig til din lange remse af blacklistede,da jeg ikke agter at komme med flere indlæg her.Tak.

Jomfruane,du er da godtnok noget af det mest provokerende kvindemenneske,jeg har oplevet,her på kandu.Du kommer med et rimelig naivt spørgsmål.(Hvordan pokker skal folk kunne kende din ovn til fuldkommenhed) Det er jo som med gamle biler.Du sviner folk til,i en uanstændig grad,der prøver på at hjælpe dig.(Utak er verdens løn).Som bemærket ovenfor,vil jeg blive beæret over at blive listet af dig.(Ikke sket før,her på kandu).

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 06-10-07 16:19

ØØhh... Citat er fra tråden http://kandu.dk/spg110586.aspx

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-10-07 16:22

Citat
--------------------------------------------------------------------------------
Nu er to timer af dit liv gået med at finde det du synes er grimt om mig.

Jeg kan ikke lide din måde at opføre dig på, og du kan ikke lide min. Hvor meget længere behøver sådan en at være?
Hvis du vil bruge mere tid på mig, læse mine indlæg igennem, se mine tips, tælle op og finde mig på nettet andre steder, så kan du jo bare gå igang, men ved du hvad, jeg finder dig overordentligt uinteressant, ubegavet og ligefrem sygelig i din beskæftigelse med os andre herinde, at jeg har bedt Kandu se om ikke der er en løsning på dine evindelige udgydelser af denne art. Du spilder ikke blot dit eget liv, men du bringer også negativitet ind i et forum som handler om noget helt andet og jeg kan ikke se nogen som helst gevinst for nogen af os, så hvad med at droppe siden ind til du har fået styr på dit liv?

Flueben fjernet

Ps nu kommer der vel et tip eller en ny tråd hvor du kan føle dig trådt over tæerne sammen med de andre, blot fordi du ikke er moden til at reagere alene. Du er for forudsigelig i din udadrettede agression....

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 06-10-07 16:28

Citat
Nu er to timer af dit liv gået med at finde det du synes er grimt om mig.

Hvordan har du i grunden fundet ud af Teil`s timeforbrug.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-10-07 16:29

Tilsyneladende bliver ALLE udelukket......

Så mon ikke det er en dobbeltprofil der skal svare på det intelligente spørgsmål

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-10-07 16:31

Kvindelogik mosebaek, en simpel måde at forstå mennesker på.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-10-07 16:41

Mit timeforbrug i dag, venter på VFR vejr helt til kl 15.00.
I ventetiden oprydning i pultekammer, til storskrald to computere
en printer, lexmark, et hav af ledninger.

Og hvis noget vil have 5,5" disketter nye i ubrudt forpakning.
Gratis hvis porto betales. De er godt nok gamle.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 06-10-07 16:56

Citat
Kvindelogik mosebaek, en simpel måde at forstå mennesker på.
Enig Teil.Men heldigvis er der også mange forstående og fornuftige kvinder.Ca. lige så mange som mænd.Men der er mange tossehoveder rundt omkring,mænd/kvinder.

Ka`i alle ha`en go`weekend.Jeg kigger snart ind på KANDU igen.

V.H. Mosebaek.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 06-10-07 18:15

- jeg er også ved at blive i tvivl om det er ovnen der fejler noget...

God weekend til alle...

PS: Teil, Lexmark ta'r man aldrig med hjem, den skal direkte på storskrald...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-10-07 18:18

Lexmark fik jeg foræret, det er fire år siden.
Har aldrig brugt den og nu ud med skidtet.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-10-07 18:33

Citat
Enig Teil.Men heldigvis er der også mange forstående og fornuftige kvinder.Ca. lige så mange som mænd.Men der er mange tossehoveder rundt omkring,mænd/kvinder.

Tossehoveder ja, og jeg er sikkert en af dem.
Men møder jeg andre tosser der stikker snuden for langt frem og for højt,
viger jeg ikke tilbage. Koste hvad det vil.
Og det har kostet en del jobs gennem årene. Men sjovt har det været.
Sågar har nogle tosser forsøgt at sende politiet efter mig, hvor dum kan man være.
Lev dit liv efter bedste evne, lad ingen træde på dig.

Godkendelse af svar
Fra : Teil

Dato : 07-10-07 15:05

Tak for svaret Stouenberg.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 07-10-07 15:17

- selv tak Teil...