/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Broken Sword, Syberia...
Fra : ziggy99
Vist : 827 gange
100 point
Dato : 05-10-07 22:45

er faroritter, men hvilke nye eller lidt ældre spil matcher genren i grafik og handling ..Anbefaling efterlyses

ziggy99

Kommentar
Fra : noltus55

Dato : 06-10-07 08:39

prøv i spilsektionen

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 06-10-07 23:49

Ja, det svarer til at fortælle at man kan få mælk i Brugsen...tak

Accepteret svar
Fra : annfriis

Modtaget 100 point
Dato : 07-10-07 08:08

Amerzone
Aura 1 + 2
Versailles 1 + 2
Sherlock Holmes 1 + 2
Agathe Christie 1 + 2
Secret files of Tonguska
Gooka The Mystrery of Janatris (spiller den pt )
Monkey Island serien
Myst serien - hammersvære, men fantastiske

..... er lige hvad der faldt mig ind

Ellers klik ind her: http://www.spilpriser.dk/Products/Showsubcategory.asp?ID=232

Vælg eventyr og ikke adventures, der er ikke ret mange

Jeg bruger selv den side når lysten kommer over mig

Har du lyst så prøv rollespil også, du kunne starte med Baldur Gate, som jeg stadig spiller med glæde

Baldurs Gate, Icewind Dale og Neverwinter Nights mener jeg at ha set på tilbud hos Fona

God fornøjelse/Ann

Godkendelse af svar
Fra : ziggy99

Dato : 07-10-07 10:51

Tak for svaret annfriis. Jeg kender flere af de nævnte spil, men tjekker resten...fint link, det er lige hvad jeg har savnet

Ziggy99

Kommentar
Fra : annfriis

Dato : 07-10-07 11:12

Mange tak - rart man kunne hjælpe - du skulle prøve Myst serien, hvis du har mod på den og ikke allerede har prøvet - graafikken var fabelagtig i 90´erne, og jeg synes stadig den holder, også historien er rigtig, rigtig god

Tror jeg brugte 3-4 mdr på at komme igennem den første - går man helt i stå, kan man jo altid finde en walkthrough på nettet, men det gør man jo ikke, vel

/Ann