/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Programikonerne mangler...
Fra : wulfo
Vist : 671 gange
100 point
Dato : 05-10-07 21:45

Hej

Når jeg åbner for at program i windows er de ikke synlige på proceslinen. Hverken når de er maximeret eller minimeret.

Kan ikke finde nogle steder at aktiver dem. "Quick launch" og "Tray" ikonerne er der samt uret. Kan aktiver alle mulige andre værktøjslinjer, så som sprogindstillingikon, windows media, adresser osv....

For at jeg skal kan skifte mellem de åbne programmer bliver jeg nød til at trykke "alt+tab" eller åbne joblisten.

Er der nogle der har en god ide til at få dem frem igen ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-10-07 22:02

Du har lavet en dobbelt værktøjslinie og skjult den del de ligger i.....

Højreklik på den blå linie forneden - lås op....

Nu vil du med musen kunne få en pil frem i kantan af linien og "justere" den....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-10-07 22:08

værktøjslinie = processlinie

Kommentar
Fra : wulfo

Dato : 05-10-07 22:10

Jeg kan flytte hele den blå box til højre, venstre top og bunden af skærmen. Jeg kan også flytte hurtigstart frem og tilbage når pil-ikonet bliver til en sort dobbelt-pil (ligner sådan nogle mørkeblå prikke pilen står på), men der kommer ingen program-ikoner frem.??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-10-07 22:17

Nu skal der jo være et program åbent for at den kan vise noget....

Kommentar
Fra : wulfo

Dato : 05-10-07 22:17

Hvis vi kalder den blå box for proceslinjen, så kan man højreklikke på den, derefter kan man indsætte nogle værktøjslinjer. Selv om jeg aktiver alle disse værktøjslinjer får jeg stadig ikke program-ikonerne frem..

Kommentar
Fra : wulfo

Dato : 05-10-07 22:18

Jeg har flere programmer åbent, som jeg kan skifte mellem med "alt+tab". Det virker meget underligt.

Kommentar
Fra : wulfo

Dato : 05-10-07 22:22

Også selv om jeg for proceslinen til at fylde 1/3 af skærmen. Så ser jeg "Start", "hurtigstart", "Tray" og Ur.
Og det eneste sted der er disse mørkeblå prikker jeg kan flytte frem og tilbage er mellem "Start" og "hurtigstart".

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-10-07 22:29

Hvis processlinien er låst skal der SLET IKKE være nogen prikker.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-10-07 22:37

Prøv at tage den ved "start" og trække i - du har måske fået dem byttet om......

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-10-07 22:45

Kan du ikke få den frem på andre måder må du stille maskinen tilbage til da den virkede....

Kommentar
Fra : disken

Dato : 05-10-07 23:04

H/ klik på linien EGENSKABER = vis HURTIG start + Grupper beslægtede.
ELLER____?
Sæt flueben ved de ''sidste 3'' i første gruppe = PROCESLINIENS UDSEÈNDE
Og lad være med at LÅSE proceslinien.
Ellers er der NOGET ''andet'' GALT

Kommentar
Fra : disken

Dato : 05-10-07 23:06

Citat
H/ klik på linien EGENSKABER = vis HURTIG start + Grupper beslægtede.
ELLER____?
Sæt flueben ved de ''sidste 3'' i første gruppe = PROCESLINIENS UDSEÈNDE
Og lad være med at LÅSE proceslinien.
Ellers er der NOGET ''andet'' GALT

UPS____
H/ klik på PEOCES ??? linien EGENSKABER = vis HURTIG start + Grupper beslægtede.
ELLER____?
Sæt flueben ved de ''sidste 3'' i første gruppe = PROCESLINIENS UDSEÈNDE
Og lad være med at LÅSE proceslinien.
Ellers er der NOGET ''andet'' GALT

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 05-10-07 23:08

H-klik på processlinien > egenskalber > er der hak i "bevar altid proceslinien øverst"
Husk anvend og så OK ved ændringer.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 05-10-07 23:09
Kommentar
Fra : disken

Dato : 05-10-07 23:10

PAS PÅ REKLAMER FOR )(/)/%W"HEJBKBLS

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 05-10-07 23:14

Pas påååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå
der er snavs i linket som ses her::::::::::::::::
http://www.kandu.dk/spg110572.aspx#1241423
Rør det ikke..................

Kommentar
Fra : wulfo

Dato : 05-10-07 23:33

Har nu prøvet alt det I foreslår, men intet for program-ikonerne frem. Jeg prøvet at aktiver en anden bruger-profil og der virker det som det skal.
Er der ikke noget mere hardcore man kan gøre, måske der stå noget på hjemmesiden, hvor microsoft windows giver support, eller måske kan en lille ænding i "regedit" hjælpe, så det bare hvor?

Kommentar
Fra : disken

Dato : 05-10-07 23:35

Citat
Pas påååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå
der er snavs i linket som ses her::::::::::::::::
http://www.kandu.dk/spg110572.aspx#1241423
Rør det ikke..................

LIGE MINE ORD/// men bliver smidt tilbage til denne side....

Plejer ALTID at bruge- ovenstående lINK til billeder.
MEN KAN DER er en fukkkkk reklame, jeg ikke har kontrol over.

Men klikker du ikke på noget, burde det være SAFE.

OG husker at lukke din BROWSER NED, når du er færdig...

SIGER SORRY FOR SIDEN ___IKKE For mine gode råd

Accepteret svar
Fra : disken

Modtaget 50 point
Dato : 05-10-07 23:39

Citat
Er der ikke noget mere hardcore man kan gøre, måske der stå noget på hjemmesiden, hvor microsoft windows giver support, eller måske kan en lille ænding i "regedit" hjælpe, så det bare hvor?

Lad være med at rode med regedit, eller VENT
Eller___
Prøv kommandoprompt og skriv = chkdsk/f
Ligger i tilbehør/ START
Lad den genstarte UDEN at slukke.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 05-10-07 23:40

Citat
chkdsk/f

+ enter + klik J og puteren genstarter

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 05-10-07 23:42

Ok Disken - det er også kun hvis man klikkede på den popup med noget "pc et eller andet."

Kommentar
Fra : disken

Dato : 05-10-07 23:49

Citat
Ok Disken - det er også kun hvis man klikkede på den popup med noget "pc et eller andet."

JA__FOR DEN ___DA

HOLD NASSERNE/ MUSEN FRA ALT ANDET END SIDEN DU BEFINDER DIG PÅ

ALT ANDET KAN LUKKES, NÅR SIDEN IKKE BRUGES MERE...

Har desværre lagt mærke til den SKIE reklame,
men troede, det var MIG de var ude efter...

Nå__må vel finde en anden ''billede-side''

Kommentar
Fra : disken

Dato : 05-10-07 23:53

Hvis alle bare brugte noget i stil med dette.
IKKE mange
http://www.returnilvirtualsystem.com/

Kommentar
Fra : disken

Dato : 06-10-07 00:58

Ellers er der et GODT alternativ her...pimmm
http://www.metaproducts.com/mp/TrayIcon_Pro.htm

Godkendelse af svar
Fra : wulfo

Dato : 06-10-07 02:25

Tak for svaret disken.

Jeg fandt ikke ud af det, men bruger bare en anden brugerprofil.
Ellers tak for hjælpen..

Kommentar
Fra : disken

Dato : 06-10-07 02:34

Citat
Jeg fandt ikke ud af det, men bruger bare en anden brugerprofil.
Ellers tak for hjælpen..

Øvvvvvvv_________
Har ''de heller'' IKKE bruger-rettigheder
KAN JEG IKKE GØRE FOR DET GØR ONDT

I MIN

Mavse___________