/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokia 6131
Fra : clou
Vist : 522 gange
50 point
Dato : 04-10-07 21:59

Hej

Jeg har netop købt en Nokia 6131, men kan ikke tænde den. Jeg har opladet den, men der sker ikke en "dyt" når jeg prøver at tænde den - og jo jeg har sat sim-kortet i

Hvad kan der være galt?

Clou

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 60 point
Dato : 04-10-07 22:01

Skynd dig ned og byt den

Kommentar
Fra : KONG

Dato : 04-10-07 22:10

Eller prøv at tage simkortet ud igen også sætte det ind igen. Nogen gange hjælper det. Ellers som refi siger, så gå ned og byt den ;)

Kommentar
Fra : Hejdu58

Dato : 04-10-07 22:11

På nogle modeller er der over batteri kontakterne i telefonen et foile som skal fjernes først før der er forbindelse.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 05-10-07 07:44

Den er defekt.

Der har desværre på det sidste været en del Nokia telefoner med produktionsfejl, primært modellerne 6300 og 6131, så ned i butikken og få den byttet med det samme, hvis du venter med at bytte den til efter 7 dage, så får du den ikke ombyttet, så bliver den sendt til reperation istedet

Godkendelse af svar
Fra : clou

Dato : 05-10-07 10:54

Tak for svaret refi. De byttede endda med et smil

God weekend til Jer alle fra

Clou

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-10-07 10:57

Selv tak....
Og tillykke med den....