/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
golf spil virker ikke i vista
Fra : ulrik007
Vist : 531 gange
200 point
Dato : 04-10-07 19:07

hej.

jeg har lige købt tiger woods pga tour 07, men jeg kan ikke få det til at virke i vista???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-10-07 19:53

Ja - der er mange ting der ikke virker i Vista......

Står det det skal kunne det...?????+

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-10-07 19:56

Citat
Alle vores spil udgivet før 2007 blev lavet forud for Windows Vista og derfor kan vi heller ikke garantere kompabiliteten med Vista, hvis du forsøger at afvikle spillet. Vi kan kun garantere kompatibilitet med Vista, hvis operativsystemet står nævnt bagpå æsken

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 04-10-07 22:34

Så skal du ind i denne Computer og stille på kompatiliteten til Win Xp .Det kan man i Xp så det kan man vel også i Wista ?
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 04-10-07 22:36

Det er vist ikonet til spillet du skal højreklikke på så kommer der noget med kompatilitet

Kommentar
Fra : brian_messenger

Dato : 07-10-07 22:42

Hvis du højre klikker på ikonet til spiller og vælger egenskaber
Så er der en fane der hedder kompatibilitet -
Der inde sæt du flueben ved at du vil kører programmet i kompatibilitetstilstand, derefter kan du vælger windows xp, eller hvis du har en rigtig gammel spil du gerne vil ha til at virke kan du vælge windows 98

Håber det svar hjalp dig

Kommentar
Fra : ulrik007

Dato : 08-10-07 20:43

det virker desværre ikke

Annuller spørgsmålet
Fra : ulrik007

Dato : 08-10-07 20:43

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål