/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows Vista / Messenger Live
Fra : mervyn
Vist : 464 gange
300 point
Dato : 04-10-07 14:36

Jeg har et problem med at jeg ikke kan køre Messenger live fordi jeg køre Vista, den skriver jeg skal tillade datakørsel men det virker ikke. Og ellers skriver den bare at den lukker programmet og vil finde en løsning men det gør den aldrig. Der må da være nogle herinde der har Messenger selv om de køre Vista.

Kommentar
Fra : zith

Dato : 04-10-07 14:56

Jeg har prøvet at kører msn på en vista uden problemer jeg gjorde ikke andet end at installere det.

Har du prøvet at geninstallere det??

Prøv evt. at deaktivere den der nye bruger sikkerhed vista har inde under bruger konti i kontrolpanel

Accepteret svar
Fra : Millister

Modtaget 300 point
Dato : 04-10-07 16:07

Hent messenger og tryk kør som admistrator, når du skal installer det..

Hvis du slår bruger sikkerheden fra så husk at slå den til igen..

Kommentar
Fra : metteto

Dato : 04-10-07 16:14

Windows live Messenger fungerer Ok med Vista her i huset. Prøv at fjerne Messenger helt, kør en Crapcleaner, og så reinstaller som ovenstående forslag.

Godkendelse af svar
Fra : mervyn

Dato : 04-10-07 18:14

Tak for svaret Millister.
Har lige gjort som du skrev og nu virker det tak det er sku dejlig at det virker.

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 04-10-07 18:49

Takker

Har selv haft en masse problemer med det admistrator crap i Vista