/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Andet uddannelse / Spørgsmål
10  granner01 525
Brain storm
Fra : CCjunior
Vist : 642 gange
300 point
Dato : 03-10-07 21:59

I morgen skal jeg aflevere mit foreslag til et projekt, men er lidt blank. Det er friviligt om vi vil være med i konkurencen, men tilbudet er jo åbent.

Det drejer sig om konstrurere noget hvor der ingår en actuatorer. det er en lille el drevet cylinder som f.eks bruges til hæve sænke borde og senge..
Hvis der er nogen der har et godt foreslag så vil jeg være taknemmelig.

http://www.motionchallenge.dk/194/Inspiration
Junior

Accepteret svar
Fra : BertelBrander

Modtaget 310 point
Dato : 03-10-07 22:27

Et solpanel der automatisk drejer sig mod solen.

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 04-10-07 06:37

En god ide.. En anelse kompliceret for mig, men ikke destomindre en god ide

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 04-10-07 19:54

Lidt simplere: En fod der kan hæve og sænke computerskærmenefter brugerens behov.

Godkendelse af svar
Fra : CCjunior

Dato : 11-10-07 15:27

Tak for svaret BertelBrander.

Jeg prøver sq om ikke det går.. der bliver oprette et nyt spørgmål angående hjørnebeslag. Skal bruge et der kan dreje om 2 aksler og som man kan købe serieproduceret