/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Forhindring af datakørsel
Fra : loberg
Vist : 562 gange
500 point
Dato : 03-10-07 20:27

Hej.
Når jeg er inde i et program bliver den ved med at lukke programmet. Den skriver bla. Forhindring af datakørsel. Jeg har været inde og prøve at sætte flueben i et af de to muligheder men ingen virker . Jer kommer derind ved at gå ind i krontrolpanel og så system og så avanceret og så ydeevne og indstilling. Og så er det jeg har de to muligheder og begge to har jeg prøvet !
Jeg har MS XP .
JIM

Kommentar
Fra : BattY

Dato : 03-10-07 20:33

Hey. Jeg har haft samme problem. Ved ikke om min er den eneste løsning men jeg fandt ud af at min eksterne harddisk gjorde det. Tror der var nogle fejl med selve harddisken.

Det kunne være det. Men det er vist ikke det eneste der løser det.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 510 point
Dato : 03-10-07 20:37

har du lagt mærke til om det er opstået i forbindelse med at du har installeret noget nyt ???

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 03-10-07 20:47

Kører i hurtige spil direkte på ekstern harddisk.

Kommentar
Fra : loberg

Dato : 03-10-07 21:16

Jeg har optaget hjemme vidio på mit E- drev og hver gang jeg prøver at åbne kommer den meddelse

Kommentar
Fra : disken

Dato : 03-10-07 21:32

Citat
Jeg har optaget hjemme vidio på mit E- drev og hver gang jeg prøver at åbne kommer den meddelse

E: drevet = SKAL VÆRE /// i KONTAKT MED = C:
ALT ANDET KOMMER / kun son en genvej =
Drevet SOVER_________________

Eller KOPIER/ IKKE GEN/overføre = bliver KUN til en GENVEJ
til dit C: drev, og tag FILMEN DERFRA.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 03-10-07 21:33

Den skriver bla. Forhindring af datakørsel.

VISTA IGEN________________eller bare en FUK XP PRO

Kommentar
Fra : disken

Dato : 03-10-07 21:34

Citat
Jeg har MS XP .

Kommentar
Fra : disken

Dato : 03-10-07 21:35

pyt i potten

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 03-10-07 21:35

Det kan måske også være manglende overførselshastighed.

Godkendelse af svar
Fra : loberg

Dato : 03-10-07 22:12

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-10-07 23:00

øhhhh ????? velbekomme - men fandt du ud af hvad problemet var ??? - eller var det en ny installation der drillede dig ??